hoi loekie misschien issie posietief, maar heb er wel meer van Clearblue gezien die er zo uit zagen en die niet positief waren, sorry... maar met je banner klopt het dan ook niet eh? groetjes
spannend! Ik zie een streepje en ik hoop ook voor je dat het positief is. Waat zit je nu in je cyclus? (neem ook aan dat je banner niet klopt...)
Banner klopt dus wel... is het stomme idee/gevoel van mij dat wilde testen.. kan he, nog een menstruatie in het begin.. Maar geloof het zelf ook niet hoor. Ik heb al vaker dunne lijnen gezien bij Clearblue, hoewel nooit zo duidelijk als nu
ik ken het gevoel dat je op elk onmogelijk moment wil testen, want stel je voor dat... of dat... en zo weet ik mezelf altijd richting het bakje urine en de test te kletsen Maar als je menstruatie niet anders dan normaal was, zou ik er maar van uitgaan dat het toch een vals streepje is . De vrouwen die een bloeding aan het begin van een zwangerschap verwarren met een menstruatie geven vaak wel aan dat het korter en minder is. En als je het zeker wil weten gooi je er over een een paar dagen nog eentje tegenaan, maar dan een ander merk.
volgens clearblue zelf moet de streep net zo dik zijn als de horizontale streep, dus je moet nog niet van posi uitgaan. maar er zijn ook meiden hier die na zo'n Clearblue toch zwanger bleken. persoonlijk denk ik dat dat toeval is, maar daar zijn de meningen over verdeeld. even afwachten nog, over een paar dagen nog eens testen!
Er wordt vaak gezegt dat een dun streepje bij de Clearblue meteen negatief is maar dat is niet altijd zo.Bij 1 van mijn zwangerschappen na IVF had ik ook dunne strepen vanaf dag 11 na punctie(zie ovulatie) en ik was echt wel zwanger.Zie hieronder een foto van dag 12(12dpo) inderdaad een dunne streep en 2 dagen later bloed geprikt en mijn HCG was al lekker aan het stijgen dus inderdaad zwanger.Toen ik een paar dagen later weer testte was de streep dikker dus misschien is het zo dun als je HCG nog niet erg hoog is.Hopelijk heb je over een paar dagen een dikke streep/kruis staan.Succes met testen! p.s. er staat fertilityfriend bij omdat ik de foto ook had ge-upload bij hun.
He.. dus heb de digitale gedaan.. ben ook steeds misselijk, dus ik had toch stiekem nog hoop, maar nu niet meer hoor! Digi zegt: niet zwanger. En te vroeg kan ik niet zijn, want dan zou ik al 3 of 4 weken terug bevrucht moeten zijn.. Maar toch he, ik lees vaak bij de oudere digi testen van Clearblue dat ze dan de teststrip bekijken en toch streepjes zien en die dus later wel duidelijk zwanger testen. Ik weet niet hoe dat zit bij deze nieuwere (geeft ook aantal weken aan).. Maar daar zie ik ook wel de strepen.. mmm. En tegelijk een Kruidvat + test gedaan, ook die weer zo'n dunne lijn, maar dat wil al helemaal niets zeggen Ach ja, vanavond feest, dus drink ik er maar op.. Nou kan t nog.. Groetjes enne bedankt voor al jullie reacties
sorry sorry sorry maar je kunt echt niet op de streepjes letten.. de Clearblue digi testen meten ook lh dus je krijgt altijd een streepje. ik heb altijd een 2e streep gehad op de digi testen ook toen ik niet zwanger was. ik raad je de kruidvat 2 voor 5 euro aan, de enige testen waar ik nooit problemen mee heb gehad. geen indrooglijntjes, geen vage dingen, niks.
loekie.. je moet met je testen of naar de ha gaan en bloed laten prikken.. of je meot zien dat je een kv of trekpleister vind met een goede test.. danheb je zekerheid.... DOEN!
Nou ik heb gister nog een test gedaan, zo een huismerk bij de super meegenomen.. Ook nix op te zien hoor.. dus ik geloof er maar niet in We hopen nu nog voor jou! Liefs
Zo'n streep heb ik ook wel eens gehad terwijl ik eigenlijk niet zwanger kon zijn, was ook niet zo achteraf! Ook met dezelde clearblue test. Heb nu de digitale gehaald, dan kan je niet meer twijfelen Wel heel irritant want je gaat aan alles twijfelen! Hopelijk volgende ronde beter!
Hi Dames Nou ik heb gewoon weer precies hetzelfde resultaat na een test van vanmorgen en hoewel de lijn dus erg dun is hij is donkerder dan de horizontale streep De lijnen blijven echt superzichtbaar ook die van vorige week staat er ook nog superhelder Ik weet het echt niet meer zo he... Grrr - ik wou dat KV zn testen weer had of er een trekpleister in de buurt was
En.. ja ik blijf er maar mee bezig he, vanmiddag een etos test gehaald en gedaan. Ik zag meteen iets van een streep maar zoooo licht.. Nu aantal uur later staat er een brede test streep, wel licht... Argh morgenochtend de laatste.. Iemand iets te zeggen over de etos test? "All I want for Christmas...."
Poeh loekie je houdt ons wel in spanning. Ik heb de etos test alleen gebruikt toen ik zwanger bleek te zijn en kreeg toen een lichte blauwe streep. Ze zijn volgens mij niet zo gevoelig, want op andere testen was de tweede streep bij mij wel veel duidelijker. Misschien na de kerst bloed laten prikken bij de huisarts? Ik kan me voorstellen dat je hier niet goed van wordt
Tja, een licht streepje had ik ook bij de etos test, die zijn gewoon niet zo gevoelig. Ik snap alleen niet waarom je de testen aldoor na de afleestijd nog bekijkt. Er staat toch heel duidelijk in de gebruiksaanwijzing dat dit niet mag? Als je zwanger bent moet het streepje binnen de tijd verschijnen.
Ja Suus, ik weet het ook niet waarom.. Ik wil te graag denk Maar op de test die ik de ochtend erna heb gedaan kwam niets, wel ook uren later.. Dus van de week toch een trekpleister gevonden in de stad en door de wanhoop die test gedaan, waar niets op te zien was.. He he nu ben ik er uit hoor, niet zwanger.. klaar dr mee. We zien wel wat het volgende jaar weer brengt! En jij gefeliciteerd!
Hoi Loekie, Ik ben nieuw hier en wil graag zwanger worden van een tweede. Ik zie jouw probleem en het is zo herkenbaar... Ik heb dit namelijk ook gehad. Alle testen waren negatief, maar een tien minuten daarna toch een dun streepje. Dan ga je twijfelen, logisch. Ik was toen wel al een week overtijd. Ik heb ook Clearblue en etos test gedaan. uiteindelijk naar de HA en ook die zei dat de test nega was. Paar dagen daarna toch weer naar de HA en wat bleek, toch zwanger. Maar niet overduidelijk, een heel dun streepje... Inmiddels is de kleine al bijna twee en gaan we nu voor een tweede. Mocht ik wel zwanger raken, dan ga ik er van uit dat het weer op deze manier zal gaan. Dus je weet maar nooit. Succes!