heb ook foto's in mijn album,maar als ik de jouwe zie:S! mijn banner staat op twijfel! het is namelijk nog niet zeker of ik niet zwanger ben! zaterdag ga ik een andere test doen.dus niet die van matcare.kijken of me man en ik daar ook een streepje op te zien krijgen en zo ja maandag mag ik dan de huisarts bellen zodat ik 9 januari op echo kan.(die afspraak staat al vast!leek de huisarst het beste zodat ik niet al te lang hoefde te wachten!)
6dagen voor NOD is wle ruim zeg! maar jah ieder lichaam en iedere zwangerschap is anders. bij mijn vroige zwangerschap teste ik pas toen ik een weke overtijd was en was gelijk positief!helaas is het 3dagen er na ms gegaan. was 5weken en 4dagen. en nu weet ik dus niet hoe het verloopt. de huisarts hefet gezegt dat het ook kan zijn dat me lichaam zich ana het voorbereiden is op een mk. dus het is sowiezo afwachten!
heb net n 2de test gedaan...maar dan gewoon zwangersch.test. en daar is idd ook n roos streepje kijk maar in me album ben zooooooooo blij hou ze zo me vriend voor
Ik testte na 3 dagen overtijd te zijn positief. Maar ik had ook nog niet eerder getest omdat ik dacht dat ik ongesteld ging worden, en ik bang was voor de uitslag.
Hoi Marjon 2, Klachtjes? Ja, heb zere borsten en heb een aantal nachten niet in slaap kunnen komen, maar dat zijn misschien de zenuwen... verder heb ik veel last van buikpijn .... Maar ik heb het er zeker voor over!
Ik weet nu na een bloedtest dat mn hcg heel erg hoog was, dus waarschijnlijk testte ik daarom ook zo vroeg posi. Het was met 4weken en een paar dagen al 800, het hoort dan tussen de 5 en 400 ongeveer dacht ik. Het is dus maar net hoe snel je hcg aanmaakt en bij een meerling test je ook eerder posi.
proficiat voor alle zwangeren ! Ik heb tussen zaterdag en maandag mijn nod (ben niet zo heel erg regelmatig) , vorige week nog dacht ik , deze keer is het raak maar begin steeds meer te twijfelen , de ongipijntjes komen er weer aan , wil nog niks zeggen , want dat kun je ook gewoon hebben als je net zwanger bent , maar toch , ik heb geen testen in huis , kan ze pas maandag gaan halen , beetje zelfbescherming , liever ongi ontdekken dan negatieve test ....
Ik testte 1 dag na NOD positief. Heb expres extra lang gewacht en het resultaat: een heel duidelijke tweede streep!
Hoi hoi, Bij mij gaf tie positief toen ik 4,5 maand zwanger was:S. Hoop dat het deze keer ieder is. groetjes