ik heb gisteren voor het eerst getest negatief maar toen ik het deed dacht ik van ja ik ben zwanger omdat het vakje heel licht roos was maar toen ik langer wachte voor zeker te zijn was het heel duidelijk negatief als het postitief was moest er in bijde vakjes een streepje staan het 1ne zach heel licht roos en in het andere was het echt een roze streep heel duidelijk, njh pech hebben. maar toch vind ik het raar dat ik men regels nog niet heb normaal heb ik die altijd optijd kan het zijn dat je negatief test maar dat het dan toch posetief is ?
@charlotte: ik snap niet helemaal wat je zegt. Had je nu wel 2 streepjes, maar was eentje daarvan heel licht of was 1 vakje gewoon helemaal licht roze?
Ik teste de dag na mijn nod negatief en afgelopen zaterdag dus 5 dagen na nod postitef! heb vanmorgen de cb digi gedaan! Greetszzz
het 1ne vakje daar ston geen streepje in maar het was wel licht roos, maar ja ik zal wel niet zwanger zijn ik denk dat ik gewoon te veel hoop dat ik zwanger ben
ik teste (achteraf) positief bij 3 weken en 3 dagen zwangerschap. een totale verassing. wanneer mijn NOD moest zijn dat weet ik niet. want mijn cyclus lag stil vanaf januari (in juli teste ik postief) haha hoezo een wondertje?
Bij mijn dochtertje was ik er niet echt mee bezig, tot dat ik dacht van he? ong? ben humeurig? even testen maar (was toen 8 dagen overtijd) meteen positief. Maar nu hihi kon ik het niet laten om net te testen na al die verhalen van zoveel dagen voor je NOD En ja nu onzeker, omdat als je de test goed in het daglicht bekijkt zit er een tweede streepje, maar kan ook zijn dat ik het te graag wil dus wachten we nog even af.....
Ik kon het niet laten om te testen omdat ik het gevoel heb dat ik zwanger ben...30 december is eingelijk mijn NOD 24 dec 7 dagen voor NOD: -->Lichte positest met CB het leek wel een indrooglijntje met normale matcare test negatief getest. 25 dec 6 dagen voor NOD:-->Lichte positest met CB leek weer een indrooglijntje met normale matcare weer negatief 26 dec 5 dagen voor NOD:-->Lichte positest met normale matcare test. Daarna niet meer getest. 27 dec 4 dagen voor NOD--> Duidelijke positest met normale matcare en met kruidvat test Look a like CB posi getest