Ben zelf 4 dagen overtijd en heb nog geen positieve test. Vandaar mijn vraag. Wanneer testte je postitief?
Bij mijn 1e zwangerschap testte ik het 3 dagen naar mijn NOD. Nu heb ik geen idee hoeveel dagen na NOD. Succes met testen.
Ik testte 7 dagen na NOD positief, drie dagen daarna nogmaals en weer positief met een donkerder lijntje..
4 dagen voor NOD al. Maar het is echt bij iedereen anders. Ik hoop voor jou dat de positieve test snel komt!
Ik testte 2 dagen voor mijn NOD positief. De maand er voor was ik ook 5 dagen over tijd, maar niet zwanger...
Dat verscheelt nogal. Ik denk ongeveer mijn ei te weten, maar ik heb het net afgelopen maand niet helemaal netjes gedaan met mijn ovulatietesten (2 keer een dag vergeten). Daarnaast testte ik halverwege in eens een uur later omdat de klok vooruit is gegaan. Dus zeker weten doe ik het niet. Zie dat er heel wat verschillen zijn zo. Ik heb dus nog hoop dat het goed komt. Ik wacht rustig af. Geniet allemaal van jullie zwangerschap!
Ik testte positief op dag 22 van mijn cyclus.( per toeval) Ik was onregelmatig ongesteld dus weet niet precies hoeveel dagen voor NOD. Ik heb wel nog weken in spanning gezeten dus test NOOIT meer zo vroeg.
hier 1 dag overtijd, maar wel meteen een knaltest. Teststreep was net zo donker als controlestreep. Had de dagen ervoor bewust niet getest omdat ik bang was voor een vals negatief.. Maar volgens mij verschilt het echt per persoon, het is maar net hoeveel HCG je aanmaakt. Succes, hoop dat het bij jou snel komt!