wanneer testte je positief

Discussion in 'Zwangerschap' started by molly27, Nov 14, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

Jul 16, 2008
    1,410
    0
    0
    Op mijn nod, een paar dagen ervoor had ik al last van bandenpijn dus vandaar dat ik het vrij zeker wist!

2. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

Mar 18, 2011
    4,859
    1
    0
    Ik had een beetje een onregelmatige cyclus (telkens tussen de 27 en 30 dagen ongeveer, het was eerst maanden braaf 28 dagen en toen ineens een paar maanden afwijkend). Ik testte op dag 28 - dus mijn vermoedelijke NOD - en die was bij het doorlopen van de urine al meteen duidelijk positief.

3. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

Jan 9, 2010
    7,063
    90
    48
    Noord-Brabant
    bij mn eerste 3+6 (achteraf, ik dacht dat ik al overtijd was)

bij deze 3+3 cyclusdag 22 (bevestigd via termijnecho met 12 weken)

4. paula1984

paula1984 Niet meer actief

na 3 dagen getest en dik positief express wat langer gewacht

5. dreamcatcher

dreamcatcher Niet meer actief

rond de 2 weken overtijd pas.. Maar dat kwam denk ik omdat ik daarvoor aan de pil zat dus ik mijn natuurlijke cyclus niet precies weet..;)

6. Leliana

Leliana Niet meer actief

7 dagen vóór NOD

7. flixbilly

flixbilly Fanatiek lid

Sep 5, 2009
    1,019
    0
    36
    Nederland
    Bij de eerste bleven de testen continu negatief en moest het met een bloedtest aangetoond worden.

Bij deze zwangerschap heb ik 4 dagen voor nod positief getest. We wisten niet wanneer mijn nod was en ik had symptomen dus we gingen testen en voor dat de controle streep er stond stond er al een dikke positieve streep van zwanger. Als we terug gaan rekenen van de echo was dit 4 dagen voor nod.

Zo zie je maar elke zwangerschap is anders. Dat heb ik zo maar aangetoond.

Groetjes,
    Sabrina

8. molly27

molly27 Fanatiek lid

Jul 1, 2011
    1,673
    0
    0
    @flixbilly: na hoeveel tijd heb je een bloedtest gedaan? Hier nog steeds geen ongesteldheid.

9. flixbilly

flixbilly Fanatiek lid

Sep 5, 2009
    1,019
    0
    36
    Nederland
    Even denken dat was bij 1,5 week overtijd.
    Spannend om te wachten he. Je wilt zo graag duidelijkheid.

Groetjes,

10. molly27

molly27 Fanatiek lid

Jul 1, 2011
    1,673
    0
    0
    Ja, zeker. Probeer er maar niet te veel mee bezig te zijn, maar dat ben ik toch wel. Maandag meer eens de dokter bellen als er nog niets veranderd is.

11. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Spannend hoor. Ik ben in de 4e ronde zwanger geraakt na een cyclus van 28-25-26-? dagen. Ik heb gewacht met testen tot op dag 29 omdat er geen enkele tekenen waren van mijn ongi.
    Achteraf gezien was dat op 1 dag na nod, aangezien ik die ronde een keurige cyclus van 28 dagen moet hebben gehad volgens de termijnecho's met 8-12 weken.

Wat mij opviel die ronde, was dat ik heldere afscheiding had. Niet creme, maar helder. Ik gebruikte nl. al tampons op het werk ivm aankomende ongi en ik niet "verrast" wilde worden, maar die bleven spierwit terwijl ik normaal een paar dagen voor nod al wel cremecleurige afscheiding had. Had ook al in de laatste week een wee gevoel in de maag en na nod ineens mega-meloenen en blauwe aderen op mijn borsten. Toen ik daarmee wakker werd op dag 29, heb ik er een testje tegenaan gegooid en die was knal.

12. hetlichtje

hetlichtje Fanatiek lid

Dec 3, 2010
    1,061
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik kan je helaas niet helpen, ik pas 7 dagen na NOD getest. Ik wist wel dat ik zwanger was, dat voelde ik gewoon. Dus voor mij was de test niet belangrijk, voor mijn man uiteraard wel!

Hoop dat je gauw een positieve knaltest hebt!!

13. molly27

molly27 Fanatiek lid

Jul 1, 2011
    1,673
    0
    0
    Ik denk eigenlijk ook wel zeker te weten en te voelen dat ik zwanger ben, maar het blijt toch in mijn achterhoofd spoken dat ik er rekening mee moet houden dat het misschien niet zo is. Lees zo veel verhalen van vrouwen die zeggen dat hun lichaam hen in de maling heeft genomen.

Bedankt nog voor iedereen die gereageerd heeft en succes met jullie zwangerschap!

14. zwingertje

Mar 20, 2009
    56
    0
    0
    oooh, spannend, ik hoop het voor je! ik testte met de goedkope testen van kruidvat (2 voor 5,-) een dag voor NOD positief. mijn enige symptoom voor die tijd was dat ik last kreeg van 'een houten reet' op mijn bureaustoel...
    succes!@

15. Zien

Zien Lid

Sep 5, 2011
    62
    0
    0
    Ik heb een creatieve functie bij een zoetwarenfabr
    Het Brabantse Land
    Mijn eerste test was 1 dag voor mijn NOD positief. Ik herkende de zere boobs van de vorige zwangerschap... vandaar er toch maar een test tegenaan gegooid! En inmiddels gaat het alweer bijna 10 weken goed... volgende week donderdag termijnecho!

16. ma1

ma1 Fanatiek lid

Mar 14, 2010
    1,211
    0
    0
    Van de jongste teste ik 4 dagen voor nod een licht streepje

17. Nursie31

Nursie31 Actief lid

May 12, 2011
    145
    0
    0
    NULL
    Spijkenisse
    Hee Molly hoe is het met je?? Heb je nog getest??
    Ik heb na 6 dgn overtijd pos getest. Hoop het vgoor jou ook meid,
    succes!!

18. Snowy09

Snowy09 Actief lid

Aug 13, 2011
    466
    0
    0
    Onder Rotterdam
    Hier 3 dagen voor de NOD licht positief en op en na de NOD een Dikke vette STreep

19. Kayke

Kayke Actief lid

Oct 13, 2011
    399
    0
    0
    Waregem, Belgie
    2 dagen voor mijn NOD

20. molly27

molly27 Fanatiek lid

Jul 1, 2011
    1,673
    0
    0
    Ik ben gister ongesteld geworden. Op zich ben ik wel opgelucht, nu weet ik tenminste hoe het zit en kan ik weer verder.

Jullie allemaal veel plezier en succes met julile zwangerschap

Share This Page