wanneer testte je positief?

Discussion in 'Zwanger worden' started by loes1990, Apr 19, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

Mar 8, 2012
    1,835
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben nu drie dagen overtijd maar heb nog niet positief getest.. nu dacht ik misschien leuk (en geruststellend) om is te kijken wanneer de meeste vrouwen positief testen.. heb namelijk ook wel eens gehoord dat vrouwen pas na een aantal weken positief testen..

liefs,

Loes

2. lobke2

lobke2 Bekend lid

Nov 4, 2011
    549
    0
    0
    Mijn lieve hond en vriend ;)
    brabant
    Ik ben ook benieuwd ;) had vandaag ook nega test

3. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

Dec 6, 2011
    2,524
    1,025
    113
    Amsterdam
    Ik testte 4 dagen voor NOD licht positief, daarnaast is er een topic met poll bij ovulatietesten en zwangerschaptesten..

ik zou daar even kijken

4. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

Mar 8, 2012
    1,835
    0
    0
    NULL
    NULL
    helaas nog niet veel reacties.. heb jij kwaaltjes? ik ben al een paar dagen misselijk en heb een soort trekkende spierpijn in mijn buik.. moet ook veel naar de wc.. ik heb vanmorgen weer getest maar weer negatief :(

liefs,

Loes

5. Beckje

Beckje VIP lid

Jul 12, 2010
    8,652
    4
    36
    hier heb ik met 10/11 dagen na mijn eisprong positief getest. met ovu testen is h et vaak wel makkelijker gezien je weet wanneer je NOD precies is

6. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Bij de eerste zwangerschap had ik 1 dag na de NOD getest, deze was nega en pas een week na NOD posi getest, maar dat is toen een week later een MK geworden. Bij de tweede zwangerschap (omdat ik dezelfde kwaaltjes voelde), heb ik meteen op de NOD getest en deze was toen posi

7. gebakje

gebakje VIP lid

Dec 15, 2010
    5,130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Hier ook 4 dagen voor nod positief. Met een sensitest,
    een dag later kv 2 voor 5 gehaald en die was nog knalleriger dan de sensitest.

8. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Ik heb trouwens beide keren met Clear Blue getest

9. lobke2

lobke2 Bekend lid

Nov 4, 2011
    549
    0
    0
    brabant
    Heb sinds mijn vruchtbaredage steken onderin me buik liezen etc. ook spierpijn gevoel moet wel zegge sinds gistere rustiger geworden. Savonds in bed ecgt zweten terwijl ik echt een kou kleum ben. Nu nog streed s geen ongi kramp, dus hopelijk blijven rode duivels weg. Vanochtend met ochtend urine ook weer negatief getest dus we wachten af

10. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

Mar 8, 2012
    1,835
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zweet de laatste twee nachten ook enorm waar ik het normaal altijd koud heb!

11. Kitty07

Kitty07 Fanatiek lid

Jan 5, 2011
    2,297
    25
    48
    Financieel administratief medewerker
    Ergens in Limburg
    Hier ook positief getest 4 dagen voor NOD met KV 2v5.
    Schijnbaar toch erg gevoelige testen dan! :)

12. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

Feb 21, 2012
    2,830
    477
    83
    Female
    Positief getest dag voor NOD (ervoor niet getest). Heel veel succes dames! Hopelijk snel een tweede streepje voor jullie.

13. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

Misschien hier net iets anders met een icsi behandeling..

Maar mocht testen op dag 14, ik kon niet wachten en testte op dag 9
    Dik positief :)

14. Amona

Amona Fanatiek lid

Oct 23, 2011
    3,011
    326
    83
    K teste op cyclusdag 37 negatief, klein beetje onduidelijkheid over mijn eisprong op dat moment... Qua lichaamssignalen (vruchtbaarslijm enzo) zat ik op dat moment toch 17-20 dagen na ei (misschien ook niet)... negatief dus niet meer getest...
    tot vorige week maandag, dus in 1 klap 8 weken zwanger :D

Hoop voor jullie ook op late posi. testen... het zweten klinkt wel goed, dat had ik ook (miss wel pas in week 5/6).

Succes!!

15. lobke2

lobke2 Bekend lid

Nov 4, 2011
    549
    0
    0
    brabant

Klinkt positief voor ons :D

Hier nog steeds niks, vannacht weer wakker lekker bezweet, enge dromen ook al :(. Hoop dat het allemaal posi is. Anders is mijn cyclus nog langer geworde pffff

16. Amona

Amona Fanatiek lid

Oct 23, 2011
    3,011
    326
    83
    Kdacht idd dat ik ook gewoon een megacyclus had, vandaar van 20 mrt tot 16 april niet meer getest ;) Bovendien had de HA gezegd dat mn bloed uitwees dat er geen eisprong was geweest.

Ook dat dromen herken ik!! Niet van zo vroeg maar heb het wel gehad! Zweten vreselijk, dacht echt dat k gewoon een griepje onder de leden had wat niet doorzette, erg verbaasd dan ook met de test uiteindelijk ;)

Hoop voor jou op hetzelfde!! :D

17. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

Mar 7, 2009
    2,279
    0
    0
    Ik had de eerste keer pas na 14 dagen overtijd een positieve knaltest. Helaas werd dat een miskraam.

De tweede keer een week overtijd een zeer lichte positieve test. Maar ook dat werd helaas een mk.

Nu 1 dag voor nod lichte test, maar wel te zien. Op nod 3 knaltesten. Hoop nu op een plakbeeb!

Ik duim voor jullie.

18. raissa

raissa Lid

Jan 3, 2011
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik testte 4 dagen voor nod positief. Wel een licht streepje maar deze werd met de dag duidelijker.
    Ik testte met k2v5

19. giosy

giosy Actief lid

Oct 31, 2011
    281
    0
    0
    NULL
    N-H
    oh amona, wat een fijn berichtje ;) hahah
    ik teste vorige week negatief terwijl mijn hele lichaam wijst op zwanger (grrrr) bij mijn eerste was ik ook pas na 8 weken positief! (3 keer gestest)
    volgend weekend meer duidelijkheid..... dan is mijn 2e ongi. de eerste was maar 1.5 dag nauwelijks! vandaar dat ik hoop zwanger te zijn!

20. Linda99

Linda99 Bekend lid

Sep 18, 2009
    721
    0
    0
    Hier vier dagen voor NOD met kruidvat 2voor5 postief getest en echt een duidelijke streep

Share This Page