wanneer testte je positief?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door loes1990, 19 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Hier 10 dagen na de eisprong, maar dat was wel het eerste testje wat ik deed, dus weet niet of het al eerder zichtbaar was geweest. Dit was met een dipstick van Zwanger & Kids trouwens.

2. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    hier 1dag na nod getest maar dit meer omdat ik over tijd was en eigenlijk niet dacht dat ik zwanger zou zijn maar had een knaltest. Ook 1 keer twee weken over tijd pas een positieve test maar dit werd een miskraam. De rest was allemaal voor nod positief maar ook dat ging helaas mis.

3. tr0elaa

tr0elaa Actief lid

8 feb 2012
    226
    0
    0
    Heb met beide zwangerschappen 2 weken na nod pas positief getest,.

4. lobke2

lobke2 Bekend lid

4 nov 2011
    549
    0
    0
    Mijn lieve hond en vriend ;)
    brabant
    nou dames, vanochtend getest (test point) omo wit hoor!! :( naja wachten gewoon weer af. Misschien zaterdag ochtend maar weer als ik nog geen ongi ben geworden :( baal wel bleeeh ik wil kortere cyclus geen langere!!

5. saartje1982

saartje1982 Fanatiek lid

2 mrt 2012
    1.324
    0
    0
    Lobke, jammer, maar zolang er geen ongi is is er hoop.

Ik testte 1 dag voor NOD goed positief. Maar ik hoor ook van vrouwen die inderdaad pas een week of 2 na NOD positief testen, dus er is nog hoop :)

6. lobke2

lobke2 Bekend lid

4 nov 2011
    549
    0
    0
    brabant
    laten we maar hopen dan dat ik laat hcg aan maak ;), heb wel steeds meer steken nu ook in mijn zij en onderrug...pffff dit al sinds mijn vruchtbare dagen (uitgaande van mijn vorige cyclussen) geen bloedverlies gehad, dus ook niet van de innesteling als ik die gehad zou hebben...

7. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Lobke ik zie op je kaartje niet echt een duidelijke eisprong dus kan zijn dat je deze nog niet gehad heb ff die twijfelt ook heel erg waardoor je een stippellijn krijg. Doe je ook ovtesten of alleen maar je temp.

8. Mishur

Mishur Actief lid

22 mrt 2012
    446
    0
    0
    Leiden
    Een week na NOD. Op de dag van NOD ook getest, maar toen nog hartstikke wit. Ik dacht dat mijn eerste cyclus na de pil wel wat langer kon duren, dus pas na een week weer getest: toch zwanger!

9. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier testte ik 11 dagen na ovulatie licht positief met 2 voor 5 van kv. Aan je cycli te zien zou het best kunnen dat je nu gewoon een langere cyclus hebt. Zou er (uit zelfbescherming) even vanuit gaan dat je niet zwanger bent (makkelijker gezegd dan gedaan ;)), maar ik hoop natuurlijk dat ik ongelijk heb!

10. lobke2

lobke2 Bekend lid

4 nov 2011
    549
    0
    0
    brabant

Heb ik vorige.cyclus wel gedaan ovutesten dus weet een beetje wat mijn vruchtbare dagen zijn en symptomen (veel plassen haha)

Maar k temp nog oraal dus kunt daar niks van zeggen helaas. Vlg cyclus maar rectaal doen, als het nodig is.

11. Oraal is niet betrouwbaar nee. Misschien moet je ei nog komen, of is ie pas net geweest.

Ik testte zelf mijn laatste 3 keren op 11 Dpo positief en daarvoor op 12 Dpo.

12. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Ik sluit me hierbij aan, maar hoop dat je een positieve test krijg en je verder niet meer hoef te tempen heel veel succes.

13. Nischa

Nischa Bekend lid

19 mrt 2008
    575
    0
    16
    Mama, Intrieurverzorgster
    Noord-Brabant
    Ik testje 11 dagen DPO licht streepje zonder te turen

14. lobke2

lobke2 Bekend lid

4 nov 2011
    549
    0
    0
    brabant
    Mja hoop het ook, heb de test straks nog een keer bekeken van vanmorgen. Hij had nu een raar indroogstreep. Precies zo breed als de c streep. Maar dan lichter :( Heb dat met deze test nog niet gehad. Hmmm maarja geen bloed geeft moed :p

15. Stephie86

Stephie86 Fanatiek lid

17 apr 2012
    1.034
    0
    36
    Thuiszorg en zor
    Rotterdam
    Vanaf wanneer raden jullie aan te gaan testen?

16. lobke2

lobke2 Bekend lid

4 nov 2011
    549
    0
    0
    brabant
    Een dag na dat je ongesteld had moeten worden. Scheeld je geld met testen kopen alles wat je ervoor test is jammer want je kunt altijd op je nod ongi worden. Hier nog steeds rustig

17. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Klopt helemaal!! Vroeg testen is niet handig, want als je nega test weet je nog niks en als je posi test is de kans dat het misgaat nog 35%!!!

ik heb beide keren met 3 dagen na nod getest.

18. lobke2

lobke2 Bekend lid

4 nov 2011
    549
    0
    0
    brabant
    vanochtend achter gekomen dat ik oraal toch niet goed tempte, nu vanochtend echt goed tegen de tongwortel geduwd plats van er tegen aan gehouden. Temp schoot ineens omhoog. Morgen maar weer een testje doen maar dan van de kruidvat.

19. Wondertje4

Wondertje4 Niet meer actief

9 dpo met kv2v5

20. z0nne

z0nne Niet meer actief

Ik teste positief op 9dpo met kruidvat 2v5 (8 dagen na ovulatie was de test nog spierwit) :D

Deel Deze Pagina