eerst 4 dagen voor nod getest die was hardstikke negatief! op dag van nod een positiefe test hoop dat het raak is voor je
Zo te lezen is er nog hoop voor mij haha. Ik heb net weer negatief getest (wilde eigenlijk wachten tot het weekend.) Bij Bas had ik 2 dagen voor NOD ook al positief met CB digitaal, maar omdat ze zeggen dat die van KV zo gevoelig zijn wil ik het eerst hiermee proberen en natuurlijk omdat ze goedkoop zijn. En zo te lezen kan je HCG per zwangerschap ook nog verschillen. Mijn ei moet haast wel op 29 sept geweest zijn: 3x ovutest gedaan: 28 sept ochtend (positief) 29 sept ochtend (nog dikker positief) 29 spet avond (negatief) ff gemiddeld gerekend: dag 14 : eisprong dag 21: innesteling (gem. 7 dagen later) dag 28: zwanger of ongi Ze zeggen dat de innesteling 6-10 dagen na de eisprong plaatsvindt. Dus als de innesteling opschuift dan schuift een eventuele positieve test natuurlijk ook op. Of zie ik het verkeerd? x Linda ps: schrijf allemaal vooral verder wanneer je test positief was, erg leuk om te lezen voor mij (geeft nog hoop)
2 dagen voor NOD lichte streep en op NOD een dikke vette. Maar een kennisje van mij testte pas 9 dagen na NOD positief.
Ik heb 1 dag voor NOD positief getest met testen van KV en sensitest dipstick een licht streepje maar duidelijk zichtbaar de dag erna was het al een veel donkerdere streep. Ik hoop dat je alsnog positief test succes!
Ik heb 1 dag na mijn NOD duidelijk positief getest. Moet wel zeggen dat ik een heel regelmatige cyclus van 28 dagen had, zelfs na 8 jaar aan de pil te zijn geweest. Gisteren bloed laten prikken bij de dokter en het is nog steeds positief!
hoi linda ik ben vandaag ook 2 dagen overtijd vandaag dus dag 3.. aangebroken.. spannend he ik heb 1 cb plus vaag positief maar pas na de 10 min. en 2 negatiefe later op de dag... spannend! morgen ochtend doe ik er nog 1. gr mij
Volgens mij is dat inderdaad precies hoe het is Dus het kan nog alle kanten op meid. Ik duim voor je. Liefs
2 dagen voordat ik ongesteld moest worden. De test die ik gebruikte was de dipstick van Sensitest. Deze belooft al een betrouwbaar resultaat te geven vanaf 4 dagen voor de ongesteldheid. Ik heb het dus pas 2 dagen van tevoren geprobeerd en het resultaat was heel moeilijk zichtbaar (heeeeeel lichtroze streepje). De dag erna deed ik de digitale test van Clear Blue en die was een stuk duidelijker (en ook 20x zo duur )
hoi hoi ik teste na 4 weken positief dus ik was 1 dag overtijd . maar ik ben ook op de dag af ongesteld.
Kijk en door zo'n antwoorden krijg ik weer hoop haha. Intussen nog steeds geen bloed (ook niet bij baarmoedermond) Wel heb ik het idee dat ik een soort van spierpijn in mijn buik heb, mmm dat herken ik wel van Bas. x Linda
Ik testte drie dagen voor mijn NOD, gewoon omdat ik ineens zin had om het laatste testje dat ik in huis had op te maken. Verwachtte er niets van...maar binnen luttele seconden verscheen er tot mijn grote verbazing een dikke tweede streep Overigens ben ik ook een aantal keer overtijd geweest, waarbij ik slechts 1x heel licht positief testte. De overige keren bleef het testvenster helaas spierwit.