Ik heb vrijdag en zaterdag ook buikspierpijnen gehad, precies alsof ik zwaar gesport had. Zondag een positieve test! Succes!!!
Ik heb bij beide kindjes 1 dag voor nod positief getest met zwangerschapstest van sensitest, kruidvat, eigen merk apotheek en clear blue. Bij mijn zoontje had ik 2 dagen voor nod een bijna positieve ovutest ook.
ik heb op NOD positief getest....had totaal geen idee van dat ik zwanger zou kunnen zijn, was er niet echt mee bezig en op NOD dag zei iets in mij.....doe een testje. en ja hoor.........raak!
net weer negatief getest, kon het niet laten. Ik had van tevoren wel veel gedronken (niet perse voor de test hoor, want ik kreeg ineens de ingeving dat ik nog een test wilde doen) Ik hoorde net in een ander topic dat je echt beter ochtendurine kan gebruiken omdat deze geconcentreerder is (dát wist ik wel, maar dit omdat je dan de hele nacht niets gedronken hebt) Dus het maakt dan denk ik niet uit dat je vaker in de nacht al geplast hebt toch? Oja enne ben nog steeds niet ongi, beetje krampjes/steekjes maar die voelen toch net iets anders aan als een beginnende ongi en ik heb een behoorlijk opgezette onderbuik (broek zit echt heel strak) En ik heb wat waterige afscheiding. En natuurlijk zijn de rest van mijn symptomen ook nog steeds aanwezig. Mocht ik zwanger zijn dan kan ik ook een late innesteling gehad hebben waardoor ik dus ook later positief zal testen. laten we dit laatste maar hopen. ik houd jullie op de hoogte. Fijn dat jullie nog steeds op dit topic schrijven. x Linda
linda2, sommige zwangeren hebben lagere HCG gehalte dan andere. Daarom wordt er geadviseerd om ochtendurine te testen. ik heb gewoon 's middags getest, toen kreeg ik 2 dikke strepen. Je hebt getest en het was negatief, wees niet teleurgesteld!!! waarschijnlijk heb je vroeg getest, ieder lichaam werkt anders!
Hier nog geen ongi, maar wel weer een negatieve test. Ik snap er echt niks meer van. Gisteravond kreeg ik ook een heel zwaar gevoel in mijn onderbuik, mmm ik weet het gewoon niet meer hoor. Als ik dinsdag nog niet ongi ben ga ik de huisarts bellen om woensdag bloed te laten prikken (dan ben ik vrij). Mijn man zegt ook dat ik misschien wel een heel laag HCG heb dan niet goed waarneembaar is. Zou kunnen, ik weet het niet. x Linda
ik teste met de kruidvat testen 2 voor 5 euro 4 dagen voor nod heeeeeel licht positief. was trouwens met avondurine...kijk als je overdag lang niet hebt geplast ( uur of 3 a 4 ) kun je die urine ook gewoon heel goed gebruiken gr Jose
ik had een heel onregelmatige cyclus ik testte gisteren postief op dag 40 van m'n cyclus de maand ervoor was m'n cyclus 35 dagen
Ik heb twee dagen na mijn NOD getest. Durfde bijna geen test te doen, want echt niet verwacht dat het nu eens positief zou zijn! En toen direct helemaal positief! Nog heel pril, maar superblij!
Cyclus van 25 dagen. Eisprong op de 15e dag, 9 dagen later een positieve test! Was toen 3 weken en 2 dagen zwanger!
De dag na mijn NOD ging ik testen, deze was negatief...tenminste dat dacht ik!Ik zou hem weggooien en toen viel het licht er net wat anders op. Ik zag een heeeeeeeel licht streepje. Ik zag dit streepje duidelijker met een klein beetje schaduw dan in het volle licht. Volgende dag de kruidvat gebeld met de vraag of er voorgedrukte streepjes op zaten. Dit was niet het geval. Dag daarna was nog steeds twijfelachtig. Pas 4 of 5 dagen na mijn NOD was het duidelijk genoeg (toen nog steeds geen dikke lijn trouwens hoor),Ben inmiddels 7 weken zwanger!Ik hoop het voor je!
3 dagen na NOD.(met Matcare test, zo'n stripje) Maar ik denk dat ie een dag of 2 eerder ook wel posi zou zijn geweest, waren 2 vette strepen.