Vanmorgen weer negatief getest dus de huisarts maar eens opgebeld dat ik bloed wilde laten prikken.... DAT DOEN ZE GEWOON NIET!!!! Ik stond erop, maar nee ik moest maar afwachten. Vroeg ze ook nog eens of dat ik gestopt was met de pil, ja hallo wat denk je zelf, daar kan ik zo boos om worden. Het is al zo frustrerend dat je 6 dagen overtijd bent en geen positieve test hebt gehad en dan ook nog zo'n vraag. Zegt ze ook nog dat mijn klachten ook bij een aankomende menstruatie horen. Ja normaal gesproken hoort dat bij een menstruatie alleen bij mij niet, ik heb nooit klachten voor mijn menstruatie, hup en ik ben het, na mijn bevalling heb ik niet eens buikpijn meer dus ik voel het ook niet eens aankomen. Sinds vanmorgen ben ik er ook nog eens misselijk bij. Ik had ook niet gegeten want stel dat ik bloed mocht laten prikken dan moest ik wel nuchter zijn, dus ook nog eens voor niets extra misselijk geweest. Ik vroeg wanneer ze dan wel een bloedtest deden, nou eigenlijk nooit. tsss Wat moet ik nu doen? Afwachten dat weet ik wel, maar kan ik niets iets anders doen? Ik weet het echt niet meer hoor en mijn tranen zitten nu wel behoorlijk hoog. x Linda
2 dagen voor nod een lichte positieve test, dag erna iets donkerder en op nod echt duidelijk positief. Maar om niet in die onzekerheid te zitten (zie ik nu wel of geen streepje) raad ik je aan om echt pas vanaf nod te testen. Maar das makkelijker gezegd dan gedaan, weet t.... Succes!
Bij mij wilde ze idd ook geen bloedtest doen om me meer zekerheid te geven. Baalde ik toen ook zo van! Klopt het dat dit je tweede cyclus na het stoppen van de pil is. Wellicht is het ontpillen. Heb ik ook erg last van gehad, om gek van te worden!!
Ik had ook al eerder een voorgevoel en de dag dat ik ongi moest worden getest en we zagen al redelijk snel een streep
Ik testte op dag 29 bij beide zwangerschappen negatief!!! En op dag 32 bij beide keren licht positief. Mijn cyclus is gewoon 28 dagen, dus moest ook 4 dagen wachten en in onzekerheid zitten. Die dagen duurden erg lang en ik was er bij deze keer vanuit gegaan dat ik niet zwanger zou zijn, maar dat mijn cyclus van slag was omdat ik mijn spiraal had laten verwijderen. Ik dacht voor mijn NOD voor 80% zeker te weten dat het raak was. Maar met 2 negatieve testen had ik de moed al opgegeven. Toen op dag 32 er nog steeds geen ongi was, toch maar een test gedaan en ging ervan uit dat die negatief zou zijn. Test opzij gelegd en weer in bed gekropen..... 5 minuten later gaan kijken en jawel...... een licht positieve test. Dus het kan echt wel hoor!!!!
Ik had een vrij regelmatige cyclus an 28 dagen. Ik riep al een dag of 3 a4 van nou volgens mij word ik het vanacht want zo voelde het. Heb toen 3 dagen na NOD positief getest omdat ik nog niet ongie was geworden. Kv test 2 voor 5 euro en meteen een dikke vette streep erop.