Wanneer testte jij positief???

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Poppenkop, 26 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wanneer testte jij positief

1. 7 tot 5 dagen VOOR NOD

2. 4 tot 2 dagen VOOR NOD

3. 1 dag VOOR NOD

4. op NOD

5. 1 tot 3 dagen NA NOD

6. 3 dagen en langer NA NOD

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

2 aug 2011
    1.130
    1
    36
    Noord-Holland
    Ik ben benieuwd naar wie er wanneer een positieve zwangerschapstest had. Dus ik dacht, ik maak een pol aan.
    Ik hoor/lees van zoveel dames dat ze ver voor NOD al positief testen.
    Bij mijn eerste testte ik pas een week na NOD positief.
    Nu kan ik over 2 dagen testen, maar ben bang dat deze negatief zal zijn.....

2. tulip

tulip Niet meer actief

ik testte positief toen ik achteraf al 9 weken zwanger bleek te zijn haha. Wij waren al 14 maanden bezig en een superonregelmatige cyclus dus bijhouden enz had toch geen nut. Ik voelde mij al even niet lekker, maar dacht helemaal niet aan zwanger zijn. Uiteindelijk op aandringen van mn beste vriendin toch maar een testje gedaan en die bleek gewoon positief.

3. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Ik teste volgens mijn idee 2 weken overtijd pas positief maar achteraf late eisprong en teste ik precies 7 nachtjes na me eisprong heeel licht positief zie mijn album
    Omdat die zo licht was wist ik ook dat ik nog niet zo lang zwanger was

4. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Kzou als ik jou was ff vragen of deze bij een ander topic kan. Want bij 'zwanger worden' zijn misschien nog niet veel positieve testen geweest

5. kiimberleeyy

kiimberleeyy Actief lid

18 mrt 2011
    230
    1
    18
    Vrouw
    Thuizorg
    Markelo
    ik ben nu 7 dagen overtijd en maandag of dinsdag middag voor het laatst getest en die was negatief, volgens mij is het bij de meeste vrouwen/meiden pas dat ze laat positief testen..

6. Gibbie

Gibbie Actief lid

26 jun 2009
    191
    0
    0
    secretaresse
    Westland
    Ik lees hier ook altijd dat er veel positieve tests zijn, voordat de vrouwen overtijd zijn. Bij mijn eerste zwangerschap testte ik pas na 4 dagen positief, maar ook geen knaltest. Nu ben ik 5 dagen over tijd. Woensdag was mijn test heeeeel licht positief. Zo licht dat ik hem niet op de foto kreeg. Vandaag weer testen : )

7. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Met mijn dochter op NOD posi getest, ook niet eerder getest. 2e zwangerschap ook niet eerder getest en op NOD posi. 2e zwangerschap op 9dpo posi getest, 3 dagen voor NOD.

8. princess25

princess25 Niet meer actief

Bij mijn eerste zwangerschap teste ik 4 dagen van te voren positief. Nu had ik dan wel netjes een maand aangehouden, kwa cyclus, terwijl het minder is. Dus je kan ook zeggen rond de NOD positief getest.

Helaas was dit uitgelopen op een vmk, dus we zijn weer opnieuw bezig. Dit is onze eerste keer dat we weer proberen. Ben erg benieuwd of het is gelukt! I hope so, want ik mis het zwanger zijn.

9. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    bij beide zw. 4 dagen voor nod duidelijk posi

10. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Ik heb op NOD voor het eerst getest, en had toen een flinke knaltest. (Dus ik vermoed dat ik ook een paar dagen eerder wel een duidelijk positieve test had kúnnen hebben.)

11. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Bij beide zwangerschappen 3 dagen voor NOD

12. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    22ste dag van mijn cyclus. Geen idee hoeveel dagen voor mijn NOD . Mijn cyclus zat altijd tussen de 28 en 36 dagen ongeveer).

Ik had mezelf nog zo voorgenomen niet te testen voordat ik op dag 40 zat!

13. tuttebel

tuttebel Nieuw lid

1 aug 2011
    3
    0
    0
    Ik ben nu ongeveer 8 weken zwanger en heb 2 weken geleden een test gedaan en die was positief. Alle testen daarvoor (ongeveer 4 stuks) waren allemaal negatief. Dus ik heb pas bij 6 weken zwangerschap positief getest!

Dochter: Juni 2009

1ste Echo: 12-09-2011

14. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb mijn test 5 dagen voor NOD gedaan. En kwam gelijk een dikke streep. Volgende dag gaf de digitale test 5+ weken was. Achteraf bleek het dat ik een vroege eisprong heb gehad ( gelijk na mijn menstruatie ) en was ik dus 2 weken langer zwanger.

15. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    3+ stond er

16. Bri

Bri Niet meer actief

Bij de eerste heb ik pas 1 week na NOD getest en die was heel dik positief. Eerder ook al, waarschijnlijk, maar had gewoon niet eerder getest.
    Bij de tweede testte ik op NOD en die was dik positief, met verdunde urine.

Ik heb nog nooit voor NOD getest, dus geen idee hoe vroeg ik al positief getest zou hebben.

17. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    bij nr 1 pas na 2 weken overtijd, bij één week overtijd gaf die negatief
    bij nr 2 en 3 op mijn nod

18. wuppie86

wuppie86 Actief lid

29 aug 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat super deze poll!
    Ik ben 3 dgn overtijd. Gister negatief getest. Maar geen enkele aanleiding tot ong. Worden. Wel veel last van witverlies. Zo erg dat ik steeds denk: hee ik ben ong. En als ik dan naar de wc ga blijkt het wit te zijn.
    Morgen heb ik een groot feest. Wat zeggen jullie?? Drank laten staan omdat het best nog posi kan worden? Of zal ik een late cyclus hebben??
    Ik weet het echt niet meer....

19. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    ik teste pas postief op dag 45, daarvoor al meerdere testen gedaan en telkens negatief of na afleestijd een streep
    en daarbij is/ was mijn cyclus onregelmatig
    dus hou het nu aan op 4 weken maar volgens verloskundige ben ik waarschijnlijk al 6 weken

20. nicoleENsandra

18 feb 2011
    93
    0
    0
    vandaag getest 2 dagen voor NOD....Negatief...:( dus nog even afwachten! ;)

Deel Deze Pagina