KIE 1e poging

Discussion in 'Zwanger worden' started by Evey33, Dec 26, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Evey33

Evey33 Lid

Dec 26, 2013
    13
    0
    0
    werk 24 uur
    Goes
    Hallo allemaal,

Mijn man en ik proberen al 2 jaar "gewoon"zwanger te worden dit lukt om onverklaarbare reden niet. In begin van dit jaar bij gynaecoloog op gesprek geweest daarna allerlei medische onderzoeken gehad om te kijken waarom niet lukt.
    Zij gaf ons als antwoord gefeliciteerd jullie zijn beide medisch volledig gezond.
    Ik dacht gefeliciteerd, ja leuk maar hier heb ik niks aan. Ik wilde dat er een voorstel kwam hoe verder. Ik ben 33 en heb het gevoel dat als ik niks doe ik te laat ben. Klinkt heel gek maar zo voelt het. Gelukkig begreep ze dit en stelde voor om eens te starten met inbrengen van zaadcellen van mijn man om zo eens te kijken of dat wat opleveren wil. Ik zou graag eens met vrouwen mailen die dit ook doen of hebben gedaan.
    Vrouwen die mijn gevoel herkennen, ik wordt beetje heen en weer geslingerd in alle gevoelens en gedachten en zou dit graag delen.
    Tot mail,

Grtz Evey

2. Mississippi

Mississippi VIP lid

Feb 10, 2012
    10,511
    4,635
    113
    Hoi evey,
    Je zou eens kunnen kijken onder vruchtbaarheidsbehandelingen of MMM clubs. Daar schrijven vrouwen die ook door dezelfde dingen heen gaan, misschien kun je hier herkenning vinden en praten over deze thema's. Succes! Ik hoop voor jullie dat het met deze behandeling snel raak mag zijn!

3. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    1,453
    1
    0
    Hoi Evey, dit heet iui en op het forum voor vruchtbaarheidsbehandelingen zijn heel veel meiden die hier mee bezig zijn! Ik heb zelf ook 6 keer iui gedaan, helaas heeft het bij ons niks opgeleverd, maar ICSI inmiddels als alles goed blijft gaan wel! Ik hoop dat iui het bij jullie wel gaat zijn! Succes!

Share This Page