Gewoon een vraagje uit nieuwschierigheid. Zie hier velen zo vroeg al testen?? Maar wanneer had jij een posi test zonder je gek te turen? En zijn er meiden die voor nod negatief getest hebben en toch zwanger bleken. Zo ja, met welke testen waren dit??
4 dagen voor nod zonder te turen (10 dpo), dit was met de predictor trouwens! KV was heel erg tuur toen (daar had ik er nog maar 1 van liggen toen) 5 dagen voor nod was het waarschijnlijk turen geweest, maar dat weet ik niet
7 dpo echt al tuur tuur met predictor, 8 dpo al niet meer turen maar nog moeilijk op foto te krijgen. 9 dpo duidelijke streep + positieve CB. Maar hier waarschijnlijk vroege innesteling gehad. Mn positeve ovu was op een vrijdag en ben ook op vrijdag op mn hele week.
Ik had op 9DPO, 1-2 wkn op de digitale CB. Een een duidelijk streep op KV2v5 en de gewone action (kon het niet geloven vandaar al die testen ). Dus ik weet vrij zeker dat ik op 8 of misschien zelfs 7DPO ook al wel positief had kunnen testen maar begon “pas” op 9DPO.
Ik testte beide keren pas 1 dag na mijn NOD, maar bij de eerste was dat toch nog een tuurstreep. Wel een goede zwangerschap gehad gelukkig
Ik testte de laatste zwangerschap op 6 dpo positief, zonder te turen, maar moeilijk vast te leggen op foto. Op 7 dpo testte ik licht roze en was ook goed fotografeerbaar. Op 8 dpo een 1-2 op de cb digi en op 12 dpo een 2-3 op de digi. Ik wist mijn eisprong vanwege tempen. De eerste 4 zwangerschappen testte ik op 9 dpo mooi duidelijk positief. Toen niet de drang gehad vroeger te testen
Ik testte 11 dpo echt een knaller met de predictor early. Ook met de kV test had ik een hele duidelijke lijn. Ik denk dat als ik hem eerder had gedaan, rond 8/9dpo dat er ook al een goede lijn te zien was.
Ik testte 2x pas na nod positief en 1x op nod heel licht positief. Wel gezonde zwangerschap uit voort gekomen gelukkig.
Ik testte op 7dpo een supertuurstreep, op 8 dpo "6 dagen voor nod" een mooie streep die ook goed op foto vast te leggen was. Met beide predictors trouwens.
Ik bij mn eerste pas 4 dgn na nod maar die was nie verwacht. En bij laatste x op 7dpo dus toen wel vroeg.. licht posi maar voor mij was t wel goed te zien. Niet erg tuur.. In de bijna 10 jaar van 1e tot laatste zwangerschap is wel me ritme erg veranderd van datum eisprong en kortere lf etc..