goedenavond dames, Vorige ronde en deze ronde had ik op cyclusdag 11 een positieve ovulatietest op zowel die van zwanger&kids als de clearblue smiley. Nu had ik de vorige ronde op dag 12 weer een positieve ovulatietest van z&k (geen clearblue meer gedaan). Deze ronde dus opnieuw weer een positieve ovulatietest van z&k op dag 12 om 19:00 na gisterochtend op dag 11 de eerste positieve test te hebben gehad. Ik vraag me nu af of dit “normaal” is, bij de meeste hier zie ik dat de teststreep na een paar uur al afneemt.. En wat kan ik nu het beste doen, door blijven testen tot ie weer afloopt en dus om de dag gezellig blijven doen? Alvast bedankt voor het meedenken en hieronder de testen van deze ronde! Heb overigens een cyclus van ongeveer 25 dagen!
2 dagen een piek is normaal hoor, ik had 1 dag positief en dag erna knaller, dag daarna namen ze weer af. Best seks hebben tot 2 dagen na je laatste positieve test
Ja dat is normaal De meeste vrouwen hebben juist een piek van 1-2 dagen. Een korte piek van een paar uur komt juist minder vaak voor Idd om de dag sex hebben en ff doortesten
Ik had mijn laatste ronde 3 dagen een piek (echter donkerder streepje dan de testlijn) en kijk naar mn banner gewoon gezellig maken!
Bedankt voor jullie reacties! Is zo te lezen juist heel normaal dat ie 2 dagen lang piekt, haha. Dinsdagavond gezellig gemaakt omdat ik toen m’n piek had en gisteravond nog maar is gezellig gemaakt omdat ik ‘m niet durf te missen