Bij mijn eerste zwangerschap testte ik 2 dagen overtijd positief. Daarvoor ook niet getest, dus weet niet hoe snel ik het had kunnen zien.. Was een etos test (2 voor een tientje).
Ongeveer 3 dagen na NOD met die van de kruidvat licht positief, een weekje daarna knaltest (ook met die van kv).
Eerste tweede derde zwangerschap drie dagen overtijd, vierde zwangerschap week overtijd(bbz) en deze zwangerschap 7dpo en 8 dpo Eerste en tweede apotheek derde vierde en deze kruidvat 2v5 en cb digital
Na 1 dag overtijd, met clear blue met digitale tekst. Ik wilde geen onzekerheid met tuurstreepjes enzo, niks voor mij Ik wil het gewoon in woorden zien staan.
Toen ik zwanger was en met een zwangersschapstest Sorry kon het niet laten hahaha. Geen idee meer welke test dat was hoor, gewoon 1 van de drogist of apotheek.
10dpo met de kruidvat 2v5 (vóór 10dpo niet getest maar het was best een duidelijke streep, dus ik denk dat ik wel eerder had kunnen testen).
Zw1: week overtijd (had bloed aangezien voor og) Zw2:vaag streepje 3dagen voor nod Zw 3: hele duidelijke streep 12 dagen na iui