1ste zwangerschap: wist ik niet wanneer ik ongesteld moest vanwege onregelmatigheden maar kreeg krampen en testte knalpositief zo rond de 4 weken kwam ik later dan achter met een etos test. 2de zwangerschap: testte ik 4 dagen overtijd pas heel erg licht positief met een DA test 3de zwangerschap: op mijn nod testte ik licht positief met clearblue 4 dagen van tevoren test 4de zwangerschap: deze keer testte ik 1 dag voor nod licht positief met een kruidvat 2 voor 5 euro test. En dat is 2 dagen terug! Ik ben zwanger!!
Ik wacht nog maar even met testen. Zit nu op 9 NOD. Sadieraven: wat een goed nieuws!!! Gefeliciteerd!
Op NOD met cb digital, gaf toen 1-2 weken aan. Had daarvoor ook wel wat testjes gedaan maar die waren heel licht en echte tuur testen
4 dagen voor NOD met kruidvat 2v5 (zeer ilcht doch duidelijk roze streepje, wel na weggegooid te hebben in prullenbak en het er een uur erna terug uit te hebben gehaald. De volgende vier dagen steeds ruim na de afleestijd en zeer licht getest.
4 dagen voor NOD negatief met predictor early 2 dagen voor NOD positief met kv2v5 2 dagen overtijd had ik een knaltest! 😁
Bij de 1e dacht ik op NOD te testen en dat bleek later 5 dagen na NOD te zijn. Deze was zeer positief en het was een kv 2v5. Bij de 2e op NOD een mooie positieve test met kv 2v5. Tot nu toe nog niet voor NOD getest.
Op 7 DPO met de nieuwe predictor al een duidelijk lijntje, 8 dpo licht met de actiontest en vandaag 9 dpo nog steeds positief met de actiontest! Had ik niet verwacht want wordt hier als ongevoelig omschreven, maar 't lijntje is echt goed te zien vandaag. Mijn NOD moet nog komen, dus vind t nog wel even spannend! Bij mijn zoontje ook 7 DPO positief getest maar heel licht, met een dipstick van sensitest.
Eerste met 5 weken pas voor het eerste getest. Knalpositief. 2de zwangerschap met 11 dpo. 3de pas met 12 weken. Mocht eigenlijk niet zwanger worden ivm operatie/onderzoeken aan baarmoeder.
Vandaag Zit nu op 13 dpo en nog 3 dagen tot mn nod, nog niet knal-positief maar wel super duidelijk! Morgenochtend nog ns testen!