Wanneer testten jullie bij onregelmatige cyclus?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Druif, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @ Druif en Pluys

Leuk Druif dat we gelijk op gaan.
    Bij mij ook nog steeds geen duiveltjes.
    Ik ga denk ik ook nog een keer testen als er over een week nog niks te zien is. Je blijft toch hopen...
    Mijn hubbie wil eigenlijk naar de ha (is onzeker of zijn zwemmertjes wel kunnen zwemmen en denkt dat ze misschien bang zijn in het donker).
    Bij jullie al wat te zien?

2. Lieverdjuh

Lieverdjuh Bekend lid

10 aug 2006
    568
    0
    0
    Hoi,

Ik teste met 3dagen overtijd en dat was in ronde 4.
    Ik was nog niet zo lang gestopt met de pil maar toch zwanger geworden... Gewoon testen wanneer jij het denkt.

Veel Liefs Lieverdjuh...

3. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    @Velobabe, Druif

ik ga denk ik niet meer testen. ik ben gister met mijn beste vriend in amsterdam even wezen stappen en heb lekker aan de wijn gezeten. ik heb me er denk ik nu echt bij neergelegt dat ik niet zwanger ben. ik hoop nu echt dat mijn duivels heel snel komen want ik wil verder! heb wel besloten om als ik over 2 weken nog steeds geen duivels heb om even langs de ha te gaan.

gaan jullie nog wel een keer testen als er nog geen duivels zijn?
    vind het wel erg fijn dat we dit samen hebben, hebben we toch een beetje steun aan elkaar!!

4. Druif

Druif Bekend lid

8 jul 2006
    730
    0
    0
    @Velobabe, Druif,

hier ook nog steeds geen teken van duiveltjes te bekennen hoor. Echt heel irritant.

Wij hebben afgesproken dat we zondag nog een keer gaan testen en ons er dan bij neer leggen.

Aan de ene kant zit ik te denken: een cyclus die een week langer is, is toch ook weer niet zo veel. Misschien zitten we onszelf wel gek te maken.

Hebben jullie trouwens wel het gevoel dat je een eisprong hebt gehad? Ik wel. Vooral op basis van een totaal ontbrekend baarmoederslijm. Jullie hebben al die verhalen over cervixslijm vast ook wel gelezen. Na de ovulatie blijft dat weg en dat is zeker bij mij het geval.

Laten jullie horen hoe het gaat? Sterkte!

5. nickey

nickey Lid

2 jan 2006
    35
    0
    0
    Ja lastige stuatie is dat, ik heb net ook getest zat op 33 dagen vandaag maar ben ook vaak onregelmatig, dus ook wel eens op dag 35 pas ongi.
    Kan ik te vroeg geweest zijn ? Ik had mijn vraag ook bij clear blue gesteld maar zie nu dat ik het beter hier kan vragen.

Ben ook zo ongeduldig dan he

6. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Druif, Pluys, Nicky

Het helpt zeker dat we elkaar hebben.
    Het is altijd fijn om te weten dat er meer meiden zijn met hetzelfde probleem/dezelfde vragen.
    Nou ik heb '''goed'' nieuws. Ben net ongi geworden dus wij gaan vol goede moed door naar ronde 3! Ga voortaan voor de zekerheid uit van een cyclus van 36 dagen. En Nicky, ik zou het gewoon nog even afwachten. Moeilijk, maar anders is het zonde van die testen.
    En als je zwanger bent dan ben je zwanger dus maakt het niet uit als je later test (aldus de VK van de site, hi hi) :D

7. Druif

Druif Bekend lid

8 jul 2006
    730
    0
    0
    @Velobabe,
    gefeliciteerd meid! Voor sommige anderen zal het raar klinken om het 'goed nieuws' te noemen, maar ik zou er ook blij mee zijn op dit moment.

Hier nog steeds geen spoor van duivels. Morgen doen we voor de zekerheid nog een testje en daarna niet meer.

@Pluys, Nicky,
    al nieuws?

Je kunt idd te vroeg hebben getest Nicky. Bijvoorbeeld als je eisprong toch wat later plaatsvond dan je dacht. Daarom doe ik morgen nog een test.

Sterkte meiden en we houden elkaar op de hoogte he?

8. nickey

nickey Lid

2 jan 2006
    35
    0
    0
    Hai,

Ja mmmh ik zou nu ook liever ongi worden. Zit onder de puistjes (heb ik ook wat meer last van als ik ongi moet worden) en heb een opgezette buik maar daar heb ik al een week last van.

Was het maar zo dat je een regelmatige cyclus had dan wist je gewoon zeker op welke dag het wel of niet raak is en dat scheelt weer in de centjes he.

Ik heb dat dus wel he dat er zomaar een week tussen kan zitten. Nee ik merk niks van de eisprong en ook geen last van slijmerige zaken hahaha

Hoe is het bij jou druif, jij gaat vandaag testen ?

Ik zal voor je duimen

9. Druif

Druif Bekend lid

8 jul 2006
    730
    0
    0
    Nou, lekker hoor.
    Vanochtend weer negatief getest.
    En tegelijkertijd sinds gistermiddag ongikrampen en steken aan een kant. Maar geen spoor van duivels.

Zit me nu af te vragen of ik misschien zo erg ontregeld ben door het ontpillen, dat ik nu pas een eisprong heb.

@Nickey, waarom heb je geen banner?

@Pluys, als uitsluitsel?

10. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Druif,

Meid wat ***.
    Ga lekker op de bank hangen met een kop thee en koekjes, dan komen de duiveltjes hopelijk snel :D

Samen door naar de volgende ronde...

11. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    ik tel altijd van huh stel je voor ik ben op 1 sept ongi dan tel ik de volgende maand van 1 okt plus 10 dagen dus de 11de als ik dan nog niet ongi ben test ik maar tot nu toe zit het altijd tussen die 10 dagen..

12. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    nee hier nog steeds geen duivels!!

ben het wachten zat en ze mogen nu echt komen!!!!

hoest bij jullie???

13. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    hoi meiden,

heb ook in dit schuitje gezeten werd niet ongie na 28 dagen getest week erna nog niets weer getest weer negatief en toen maar niet meer getest en met 42 dagen kwamen de :evil: :evil: dus wens jullie succes met wachten want dat is erg vervelend ik ga nu naar de volgende ronde en zie wel wanneer het dan komt je lichaam kan je erg voor de gek houden.

succes!!

14. Druif

Druif Bekend lid

8 jul 2006
    730
    0
    0
    @Pluys, hier ook nog steeds til aan het front.

En de andere meiden; dank voor de ondersteunende woorden hoor. Dat is echt fijn!

15. janice

janice Actief lid

14 mei 2006
    420
    0
    0
    Ik lees lekker mee met jullie, weet niet of ik al in hetzelfde schuitje zit. Ik zit nu in ronde 4. Maar pas gisteren dacht ik eraan dat ik alweer op dag 34 zit (vandaag dag 35). Maar ik probeer pas volgende week zondag te gaan testen, want vorige ronde werd ik pas op dag 42 ongesteld. Moet zeggen dat hoelanger de vorige ronde was, hoe makkelijker ik het vind om te wachten (kost anders ook klauwen met geld al die testen). Maar aan de andere kant heb ik op dag 20 en 21 een positieve ovulatietest gehad. Dus dat betekent dat ik op dag 21 of 22 (in het uiterste geval) mijn ei heb gehad, en als ik daar dus maximaal 16 dagen bij optel, kom ik op dag 37 uit als NOD. Volgen jullie me nog? Heb ergens gelezen dat er tussen je ei en je nod 9 tot maximaal 16 dagen kunnen zitten. Dus met het maximaal aantal dagen zou ik op dag 37 de duivels uiterlijk kunnen verwachten. Dus als ik daaraan denk, ga ik weer twijfelen wanneer ik moet testen.
    Ach lekker werken en de week is zo voorbij. Dames ik weet precies de tweestrijd, of zsm de duivels laten komen, zodat je doorkan naar de volgende ronde of geen duivels want dan is er nog hoop.... sterkte allemaal

16. Female

Female Niet meer actief

hi janice, klinkt spannend!! en ja je berekening klinkt erg logisch hoor... ga je morgen testen?

(Ik vind de zw.testen van anderen inmiddels bijna net zo spannend als die van mezelf hihi..... tijdens het bijlezen van al die honderden berichtjes prent ik alle namen in mijn hoofd vd mensen die bijna gaan testen, topics onthouden.... en dan de volgende ochtend snel kijken wat de uitslagen zijn..... pffff... muts ben ik toch..... :) )

17. nickey

nickey Lid

2 jan 2006
    35
    0
    0
    Hai,

Volgens mij is de banner nu gelukt. Vergiste me dus ook nog een dagje en zit dus vandaag op dag 35

Hee Janice ik dacht juist hier op de site te hebben gelezen dat je max 18 dagen moest rekenen na je eisprong ?

Vorige cyclus zat ik ook op dag 35 dat ik ongi werd maar daarvoor meer rond de 32 en 33 dagen. En ik ben al ruime tijd geleden gestopt met de pil.

Wanneer ik het vanochtend niet wordt wil ik via de webwinkel de zw test kopen. Weet alleen niet hoe lang je daar op moet wachten, iemand ervaring ??

Druif hoe is het met jou ??

18. nickey

nickey Lid

2 jan 2006
    35
    0
    0
    volgens mij gaat er wat fout met de banner

19. nickey

nickey Lid

2 jan 2006
    35
    0
    0
    Ik doe iets fout maar zie effe niet wat !!
    Ik heb netjes de laatste dag van mijn mensruatie ingevuld. Ziet iemand mijn fout ?

Ik zal wel beetje dommig zijn zeker

20. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Hoi nickey, ik had hem na 2 dagen binnen, maar geloof als je hem voor 16.00 uur besteld en betaald hij er de volgende dag is.

succes!!

Deel Deze Pagina