Wanneer testten jullie bij onregelmatige cyclus?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Druif, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nickey

nickey Lid

2 jan 2006
    35
    0
    0
    hai,

mijn lichaam zal wel een loopje met me nemen. Ik had vandaag weer getest (35 e dag) ((kon echt niet wachten pffffffhhhh)) en was vrij neg maar leek wel een heel licht roze streepje te zien. Maar ik zal het wel willen zien zeker..... Wacht wel wat mijn mannetje straks zegt. Ik zal wel op een roze wolk zweven hahahahaha

2. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    @Nickey,

Je moet de eerste dag van je laatste menstruatie invullen..... ;)

Gr.
    Jorietje

3. nickey

nickey Lid

2 jan 2006
    35
    0
    0
    Ja dat heb ik gedaan dat was 31 juli 2006

4. janice

janice Actief lid

14 mei 2006
    420
    0
    0
    heb overal op het Internet gezocht maar kan nergens duidelijkheid vinden over hoeveel dagen je moet rekenen na je eisprong. Als het max 18 is dan zou ik tot dag 39 maximaal moeten wachten.

@ female: Nee ik ga morgen nog niet testen, denk pas zondag omdat ik dan op dag 42 zit. Hoop natuurlijk op een positieve test, maar vorige keer werd ik ook op dag 42 ongi. Dus liever nog wat wachten dan een eventuele teleurstelling en weer geld over de balk gesmeten. Maar weet niet of ik het kan volhouden. Tot vandaag dacht ik er bijna niet aan, maar vandaag dacht ik er toch best veel aan.
    bedankt voor jullie medeleven.

5. Druif

Druif Bekend lid

8 jul 2006
    730
    0
    0
    En hier ook nog steeds niets ...
    ..padampadampadam ....
    Grrrrrrrrrr

6. Female

Female Niet meer actief

hoi janice... mocht je je niet in kunnen houden met testen denk ik niet dat het kwaad kan... doordat je weet wanneer je eitje is geweest en je daar dus max 16 dagen bovenop moet tellen en daarna toch echt overtijd bent....

maarrr ik snap heel goed dat je verstand zegt ik wacht nog wel even... doe waar je jezelf het lekkerst bij voelt!!

véél succes en geluk en let us know!!

liefs female

7. nickey

nickey Lid

2 jan 2006
    35
    0
    0
    Janice, welke datum heb jij op je banner staan van de eerste dag van je menstruatie ?? ik zit ong op dezelfde dag denk ik. ((kan ik hem tenminste goed weergeven die banner)) thanx

Hier nog niks geen duivels

8. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    hier ook geen tekens van de :evil: :evil:

we wachten gewoon weer af....

9. Druif

Druif Bekend lid

8 jul 2006
    730
    0
    0
    @Pluys,

hier ook nog niet iets echts. Alleen wel wat bruinverlies sinds gisteren.

Vraag me af of een bezoek aan de huisarts slim zou zijn, als dit niet doorzet in een echte menstruatie. Lijkt er namelijk niet op.

Zou alleen het feit dat je hormoonhuishouding is ontregeld al niet genoeg om naar de ha te gaan? Een zeeeer onregelmatige menstruatie, puistenkop zoals ik nog nooit heb gehad, woedeaanvallen waar je niet lekker van wordt. Klinkt als hormonen. Los van de zwangerschapswens moet je dat toch niet willen? Of zou de ha toch niets kunnen doen?

Wat ben jij van plan als het nog lang duurt?

10. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    @druif ik heb je een pd gestuurd!

11. Heidy

Heidy Lid

15 jul 2006
    85
    0
    0
    Hallo allemaal

Ik mischien een onbenullige vraag maar ik weet niet wanneer mijn NOD is ..mischien jullie wel..heb altijd een cycles van 24 dagen alleen vorige maand 28..moet ik daar dan weer vanuit gaan..of het verschil delen haha?
    Morgen is dag 24..
    In juli heb ik 3 dagen voor me NOD getest ..en omdat ik toch nog 3 testen had liggen heb ik die ook maar opgemaakt (ach als je ze toch hebt liggen ) toch werd ik gewoon ongesteld..! Balen dus.Had me voorgenomen om niet meer eerder te testen...denk dat ik dat maar weer vergeet want heb weer last van alle kwaaltjes en ben ook niet in bezit van een rijkelijk portie geduld...word moe van mezelf...mischien toch morgen maar weer testen...
    Succes iedereen..

Liefs Heidy

12. nickey

nickey Lid

2 jan 2006
    35
    0
    0
    Hai Heidy,

Ik zou wachten tot zeker 28 dagen dan idd. Dat is dan je langste cyclus geweest. Wellicht wordt je ongi maar dan heb je nog niet getest. Haha kan ik wel zeggen maar heb er ook moeite mee hoor.

Maar ik heb ook op mijn nod dag getest en toen was het streepje heel licht en dat was maandag....

Ik denk dat het bij sommige effe langer duurt om het HCG aan te maken.

Het wachten wordt er enkel niet makkelijker op.

Druif, ja joh balen is dat zeg ik zou zeker wel naar de HA gaan of anders het telefonisch spreekuur raadplegen

13. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    @druif

ik heb ook een onregelmatige cyclus werd het na 42 dagen en had 2 dagen voor het begon 2 dagen wat bruin bloedverlies wil je niet ontmoedigen hoor. maar als je je er niet goed bij voelt zou ik even langs de ha gaan. Sterkte meiden die zo in onzekerheid zitten dat is erg frustrerend vind ik zelf :)

groetjes Lot

14. Druif

Druif Bekend lid

8 jul 2006
    730
    0
    0
    Ha meiden,

dank voor jullie support! Maar ik ben blij, want eindelijk zijn de duivels gearriveerd! En met z'n allen ook.

Misschien heb ik overdreven gereageerd, maar ik heb nooit van m'n leven een onregelmatige cyclus gehad. Nu maar hopen dat alles weer snel op de rails staat.

IIg ga ik mezelf op een glaasje wijn tracteren :)

Andere dames; sterkte!

15. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    @druif gefeliciteerd met jouw :evil: :evil:

ik wacht nog steeds....

16. mieltje

mieltje Bekend lid

19 jan 2006
    913
    0
    0
    Neem dan gemiddelde van je cyclus en test bij ongeveer dag 24.

17. mieltje

mieltje Bekend lid

19 jan 2006
    913
    0
    0
    Voor de volgende keer, :)
    lees nu pas dat je :evil: :evil: zijn garriveerd :oops:

18. janice

janice Actief lid

14 mei 2006
    420
    0
    0
    Hier ook nog geen duivels te bekennen. Wij zitten inderdaad op dezelfde dag, want bij was het 31 juli.

@female: klopt inderdaad wel wat je zegt denk ik. Zo had ik er nog niet overgedacht.
    Maar vorige keer had ik een positieve ovu-test op dag 18 (maar minder duidelijk dan deze keer) en toen werd ik op dag 42 uiteindelijk nog ongesteld. En toen duurde het wel een paar dagen voordat het echt goed doorbrak.
    Daarom wacht ik nog liever tot in ieder geval het weekend.

Er zit een voordeel aan, de tijd om het niet te vertellen aan de hele wereld wordt op deze manier wel korter, want aankomende maandag zit ik op 42 dagen. We wachten gewoon af, ik dacht vandaag even dat het doorbrak althans dacht dat ik voelde dat ik vloeide maar het was niets, waarschijnlijk een volle blaas.
    Maar ik hoop eigenlijk dat als ik dan nog niet zwanger ben, deze ronde, dat de lengte wel omlaag gaat. Het loopt alleen maar op.

Had afgelopen paar dagen wel het idee dat mijn lichaam anders reageert dan normaal. Mijn borsten zijn gevoeliger dan normaal, maar dat kan ook te maken hebben met aankomende duivels (heb het wel eens eerder gehad). Houd jullie op de hoogte

19. janice

janice Actief lid

14 mei 2006
    420
    0
    0
    Zit op dag 40 inmiddels en nog steeds geen duivels te bekennen. Moet zeggen dat ik nu wel zenuwachtig word. Ik heb elke keer het idee dat ze eraan komen, maar helemaal niets te zijn. En mijn borsten zijn nog meer gevoeliger dan eerder in de week. Maar probeer mezelf niet gek te laten maken, en zeg dat het komt omdat de duivels eraan komen. Maar als de ovu-tests kloppen dan is het nu bijna 3 weken na mijn ei.
    Durf eigenlijk niet goed te testen omdat ik bang ben om een negatieve test te krijgen. Vorige cyclus was ik ook pas op dag 42 ongesteld geworden. zondag is het dag 42, nu weet ik niet of ik morgen of zondag ga testen. Of pas volgende week, in het weekend is leuker maar vind het enger, zeker omdat de lengte steeds aan het oplopen is.

20. Heidy

Heidy Lid

15 jul 2006
    85
    0
    0
    Hoi Janice

Oeii spannend voor je..ik begrijp dat je niet durt te testen maar aan de andere kant weet je dan wel iets en zit je ook niet zo in onzekerheid...hoop voor je dat je een positieve test hebt...duim voor je...zelf had ik morgen getest omdat ik qua dit zeeer weinig geduld heb..mocht tie negatief zijn en de duivels zijn er nog niet kun je volgende week nog een keer testen..

Heeel veeel succes....

Liefs Heidy

Deel Deze Pagina