Wanneer testten jullie bij onregelmatige cyclus?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Druif, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. janice

janice Actief lid

14 mei 2006
    420
    0
    0
    het is niet zo zeer dat ik super onzeker ben, maar meer dat ik bang ben dat het negatief is of dat ik diezelfde dag ongesteld word. vorige keer was het ook pas op dag 41. In de eerste ronde had ik ook weinig geduld, en in ronde 2 wachtte ik al wat langer, en in ronde 3 weer wat langer, en nu heb ik mij tot vandaag in ieder geval ingehouden. vooral ook omdat testen ook niet goedkoop zijn (zelfs niet uit de shop).

2. Heidy

Heidy Lid

15 jul 2006
    85
    0
    0
    Snap wat je bedoelt en de testen zijn inderdaad niet goedkoop..vind het knap van je dat je wacht..nog verstandiger ook...ik had het ook in Juli ..positieve testen en toch ongi worden dus begrijp wat je bedoelt...

3. nicole31

nicole31 Lid

31 aug 2006
    15
    0
    0
    hoi dames

ik had ook last van onregelmatigheid.
    ik deed dan testen als ik ongeveer 1á2 maanden niet meer ongi was geweest (een dure grap maar ja je weet het nooit)
    we hadden kermis op het dorp en uiteraard wilde ik de test voor de zekerheid doen want anders kon ik met de kermis aan de borrel.
    ik voelde al wel een beetje misselijk maar had er geen aandacht aan gegeven.
    maar ik bleek zwanger!

toen naar de vk omdat ik ook niet wist wanneer ik zwanger was geworden.
    toen bleek dat ik bijna 7 weken zwanger was. ze had wel even gekeken en bleek dat mijn eitjes aan een kant zaten en daardoor een onregelmatige ongi had.
    misschien hebben sommige van jullie ook. als ik van de volgende zwanger wilde worden moest ik dat wel aan de dokter vertellen.
    ik weet dat daarvoor wel medicijnen zijn dat je ongi regelmatiger komt.
    ik hoop dat jullie hier wat aan hebben

succes allemaal!

4. janice

janice Actief lid

14 mei 2006
    420
    0
    0
    lees inderdaad wel vaker dat sommige dames 'last' hebben van onregelmatigheden doordat een van de eileiders minder goed werkt.

5. janice

janice Actief lid

14 mei 2006
    420
    0
    0
    zit een beetje te shaken eerlijk gezegd, maar vandaag getest, en positief.
    Ga straks een andere test halen, om het zeker te weten, maar het ziet er toch er duidelijk uit. Morgen weer testen, en dan naar de ouders. Durf het nog niet te geloven en zet mijzelf nog niet bij de zwangeren. deze test is van hier, midstream (zie fotoalbum)

6. Robing

Robing Actief lid

1 jul 2006
    366
    0
    0
    wonderland
    duidelijker kan bijna niet Janice !
    gefeliciteerd !!

7. janice

janice Actief lid

14 mei 2006
    420
    0
    0
    dank je. Besef het nog niet, en ben nog steeds bang dat het niet klopt. Wilde een digitale test kopen, maar ze hadden alleen een doosje met 3, dus maar een clearblue gekocht. Vanmiddag weer een test gedaan met predictor, die was ook duidelijk positief. Dus maar alles even laten bezinken en morgen de ouders inlichten.

8. nickey

nickey Lid

2 jan 2006
    35
    0
    0
    Gefeliciteerd Janice!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    We zitten op dezelfde dag. Ik heb gister getest maar was toen neg, dus weet ook nog niet wanneer ik weer ga testen!!
    Bloednerveus word ik er wel van want je denkt dan wel mag ik dit wel of niet eten ?
    Je denkt laat ik het maar goed doen maar aan de andere kant den ik ja en dan ben je straks niet zwanger en heb je vreselijk moeilijk gedaan om je in te houden.

Nee ik weet het echt effe niet meer met de ongi

9. janice

janice Actief lid

14 mei 2006
    420
    0
    0
    he vervelend voor je dat je nog geen zekerheid hebt. Ik ging vanmorgen testen omdat ik vanavond een feestje heb, nu ben ik aan het lijnen dus heb ik wel een smoes om niet te drinken. Maar wilde wel zekerheid. Ik ging ervanuit dat het negatief zou zijn, dus zat ik wel raar te kijken, toen er 2 streepjes verschenen. Ik duim voor je dat je snel duidelijkheid heb.
    En je kunt beter rond deze periode wat voorzichtiger zijn, beter voor niets dan te laat zijn. succes.

10. nickey

nickey Lid

2 jan 2006
    35
    0
    0
    Hee janice,

Bedankt voor je PB tje. Ik was effe met mijn hoofd heel ergens anders. Ik was ongi geworden op dag 43. En ik ben er fysiek ziek van geweest. Zo heftig was de menstuatiepijn. En omdat ik al zo lang overtijd was dacht ik enigzins zwanger te zijn.

Pfffh ben nu wel blij duidelijkheid te hebben maar eigenlijk vond ik die 2 weken wachten afschuwelijk. Ik had het gevoel geleefd te worden en niet meer te weten waar ik aan toe was. Wel/niet wel/niet wel/niet

ik weet ook eigenlijk niet zo goed hoe ik daarmee om moet gaan. Tja het was een x een flinke uitschieter (wat ik nooit heb, zit altijd op 33 dagen).
    Ik heb gekeken in welke periode ik vruchtbaar ben komende periode maar ik huiver ervan als ik eraan terug denk hoe ik me voelde vorige week.

Deel Deze Pagina