Hoi, Gister en vanochtend getest met kv en ik denk dat ik tussen 8 en 10 dpo zit... Tot mijn verbazing zeer licht streepje op die van vandaag... In het echt veel duidelijker als op de foto... Ik heb altijd witte testen laatste 2 jaar..1 keer een roze streep gehad maar werd op tijd ongi..dus waarschijnlijk weer een vals streepje... Toch blijf je hopen Meiden die zwanger zijn gefeliciteerd!
Ik zie het eigenlijk niet. Maar het is ook nog wel erg vroeg hoor. Dus hopelijk snel en duidelijke test.
Ik lijk iets te zien maar je bent nog wel heel vroeg met testen. Toch even wachten tot je nod en dan nog eens testen. Succes!
Ik zie ook iets heel lichts.. Ik had op die test de eerste keer ook een heel licht streepje met kruitvat test was de streep duidelijker Hopen dat de streep mooi oploopt
Ik denk ook iets te zien. Hoop dat hij gaat oplopen Mocht je toch weer ongesteld worden, wat ik natuurlijk niet hoop, dan spreek je niet van een valse test maar dan behoort het waarschijnlijk tot die 60% aan bevruchtingen die alsnog niet goed innestelen of waarvan het vruchtje niet goed is en waarvan de zwangerschap niet doorzet.