Wanneer testten jullie positief?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by -, Jun 2, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
?

Wanneer testten jullie positief?

1. Voor nod

2. op nod

3. 1 dag na nod

4. nog later

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
  1. mamabeer

mamabeer VIP lid

Mar 28, 2007
    6,229
    0
    36
    mama
    thuis
    5 dagen voor me NOD

2. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

May 21, 2007
    2,779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Ik had inderdaad wel veel symptomen. Het begon eigenlijk al meteen na ei met gevoelige borsten en 2 dagen later gevoelige buik. 1 week daarna af en toe misselijk. Na een aantal dagen giga misselijk te zijn geweest was ik het zo zat dat ik een test heb gedaan. Ik mijn album staan de testen. Ik heb echt niet hoeven zoeken naar een streepje. Na 3 minuten was ie daar al overduidelijk.

3. Niet meer actief

Wauw Majel24, dat lijkt me echt geweldig hahahah!

4. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

Apr 10, 2007
    1,778
    1
    0
    2 dagen na NOD positief getest, maar dat was ook pas mijn eerste test.... Durfde het nog niet eerder te proberen. Dus misschien zou ik wel eerder positief hebben getest maar dat weet ik dus gewoon niet!

5. maels

maels Lid

Feb 11, 2007
    29
    0
    0
    Veenendaal
    Ik kan nu alleen maar zeggen dat het me geweldig lijkt om net na je NOD (of zelfs voor je NOD) positief te testen.
    Mijn NOD was 2 juni en nog steeds geen :evil: Vandaag ben ik dus twee weken overtijd. Ik heb al wat testen gedaan, vrijdagmorgen de laatste (just checking): wederom negatief. Vermoeidheid, (.)(.) worden voller en gevoeliger, raar gevoel in mijn onderbuik (het lijkt net alsof ik mijn buikspieren extra heb getraind), af en toe misselijk...........
    Ik heb de HCG-waarden er maar even bijgezocht. In de tweede week zal deze waarde toch behoorlijk moeten stijgen. Afwachten maar.
    Maandag een afspraak bij de ha. Wat een onzekerheid ppppfffff. Wat is er met mijn lichaam aan de hand wanneer ik niet zwanger ben?
    Al dat wachten! :(

6. wiesje

wiesje Actief lid

Oct 21, 2006
    463
    0
    0
    4 dagen voor nod pos getest met digitale clear bleu...
    maar ik zou het niemand aanraden want ik teste op dinsdag en vrijdag was nod nou ik heb me nog nooit zo ellendig gevoeld was niet leuk want ik had steeds zoiets van ja ja t zal wel maar eerst t weekend maar eens afwachten enzo
    liefs wiesje

7. plonky

plonky Lid

Apr 17, 2007
    94
    0
    0
    Hengelo
    En ja ! ik heb net getest met een huismerk en wat denk je positief 1 dag voor mijn nod ik durf het nog niet te plaatsen onder de kop zwanger omdat ik 29 april een miskraam heb gehad en nu heel bang ben dat het deze keer ook mis gaat. Maar ik heb bijna nog nergens last van.en toch 2 hele duidelijke streepjes.

8. Emma29

Emma29 VIP lid

May 30, 2007
    10,467
    0
    36
    carnavaller !!
    ik teste maandag posi en donderdag was nod dus 4 dagen voor nod ! en nog dikke vette streep ook maar ik teste omdat ik misselijk was en dat deed ik elke maand voor nod zodat ik niet in de zenuwen hoefde te zitten.
    donderdag samen met mannetje voor echt gedaan en ja hoor cb dikke streep !
    was niet zenuwachtig tussendoor had sterk gevoel en had nog nooit in 12 rondes een posi test vast gehad

9. pareltje2212

pareltje2212 Fanatiek lid

May 17, 2007
    1,542
    300
    83
    Female
    huismoeder
    Leusden
    Ik testte 3 dagen na NOD positief

10. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

Aug 17, 2006
    4,862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    1 dag erna. we hadden de dag ervoor een slechte uitslag van mijn zijn semenanalyse gehad en waren er helemaal niet op ingesteld. dachten dat we nog lang in de medische molen zouden zitten. de dag erna een test gedaan om het negatieve bevestigd te zien en door te kunnen met de MMM. bleek het opeens posi te zijn haha

11. lievebeestje

lievebeestje Actief lid

May 22, 2007
    483
    0
    16
    1 dag erna, de dagen er voor negatief...

Share This Page