Hallo vraag me eigenlijk af wanneer me nod is aangezien me cyclus niet helemaal regelmatig is 17-2 ongi tot 23e 1e positieve smiley 5 maart en in de loop vd dag 6 maart ei moet ik daar nu 12 dgn bij optellen?
als je zeker weet wanneer je ei is geweest, moet je daar wel 14 dagen bij optellen. Dat is ongeveer het gemiddelde, 14 dagen na ei ongesteld. Dus nog eventjes geduld..
weet zeker dat me ei de 6e is geweest dacht 12 dgn naja dan maar 2 dgn langer wachtten 1e smiley sochtends de 5 en 6 maart begin vd avond hevige ongi krampen dus mag aannemen dat dat me ei was
Oke, ja dan mag je daar wel van uitgaan ja. Ja 12 dagen 14 dagen, zou wel niet heeeel veel uitmaken, heb zelf ook (heel licht) posi getest 4/5 dagen voor nod.. Nou dan volgende week maandag/woensdag testen, ik hoop het voor je! Ben je al lang bezig dan ?!
voor eerst met ovu testen ivm cyclus in de war en bij de posi test smiley hadden we zoeits van we zien wel ( ook bewust net voor ei of op de dag geklust) aan rondes doen we niet ook bij me vorige zw niet bij termijnecho bleek het toeval geklust te hebben die week en was raak aangezien ik normaal me ei niet voel enzo en jij?
Oke, ja ovu testen heb ik nooit gebruikt, kon t aan me eigen wel merken wanneer ik hem kreeg en had. Maar je bent toch op een gegeven moment gestopt met je pil ofzo dat je dacht, goh we gaan er weeer voor.. Wij waren nu iets van 5 mndn bezig en zwanger. Bij onze 1e was het direct na het stoppen van de pil raak.
Nee altijd spiraal gehad e en na bevalling 4 mnd niks en erna pil geprobeerd was een ramp na die tijd cyclus ook van slag dus op dat moment hebben we bewust gekozen maar we zijn er niet mee bezig
Oke, dat is balen dat je cyclus nu helemaal van slag is. Oke, maar je doet wel ovutesten. Nou ik hoop in elk geval dat het gelukt is, en je volgende week een positest in handen krijgt.
Ja idd van 29 naar 43 en toen 26 en als ik nu uitga van me ovu test en me ei zit ik weer netjes op 30 maar vorige maand dag 15/16 eisprong (niet geklust) maar me menstruatie kwam 3 dagen eerder dus ja je kan er weinig op aan Zodra ik meer weet post ik het!! djw
OH das lekker onregelmatig inderdaad. nou ben erg benieuw naar je testen volgende week, ik duim voor je.
Klinkt heel raar maar me gevoel zegt JA! (.)(.) zijn niet alleen gevoelig maar jeuken ook had bij me vorige zwangschap alleen veel afscheiding voor nod en aderen en gevoelige borsten nu vooral de borsten die gevoelig zijn en jeuken en zeurend gevoel in onderrug..hmm afwachtten hihi