Hallo allemaal, Even mijn verhaal van deze keer. Wij begrijpen het niet en ook de assistente van de huisarts snapt het niet helemaal. 15 mrt heb ik met mijn man "geklust". 17 mrt was de dag dat de eisprong zou zijn 2 dagen na mn eitje begon ik de dag met buikpijn. Rommelende darmen, gerommel in de baarmoeder. Flinke steken in de lies. Ik lag dubbel. Hele dag huilen. In de avond vond ik ook wat bij het naar de wc gaan. Er kwam een ondefinieerbaar iets. Sorry evt. onsmakelijkheden. Een ietwat "massief" stukje. Wit en heel lichtroze van kleur. Nu een dag later ben ik hetzelfde. Mijn schaamstreek voelt hard. Ik ben mega knuffelig. IK heb een cyclus van 26 dagen, die zelden afwijkt. Steken, proppen en baarmoedergerommel tussendoor herken ik niet. groetjes Ik begrijp dat ik moet wachten. Maar ik kan het propje vooral niet plaatsen. Heeft iemand een idee wat dit kan zijn?
Ben je 100% zeker dat je jouw eisprong had? Voelde je iets? Heb jij ovulatietest gedaan? Misschien was het propje gewoon van verhard slijm?
Klinkt eigenlijk als een eisprong.. die steken enz. Dus vermoed dat je eisprong dan de 19de was. Hoelang ben je met de pil gestopt? Baarmoedergerommel hoort gewoon bij de tijd na de eisprong, en die steken lijkt op je daadwerkelijke eisprong. En als er een hard massief stukje uitkomt.. zou ik even naar de ha gaan.. lijkt me niet goed als er harde stukken afscheiding komen :S even bewaren en meenemen ofzo. Is het ook hard? Of het is het gewoon slijm? Dan zouden het namelijk propjes vruchtbaarslijm kunnen zijn. wat weer klopt met je steken en gerommel Als je geen harde stukken verliest, klinkt het verder gewoon als je eisprong
Ik heb ook wel eens zo'n 'stukje' verloren, zag er een beetje uit als een stukje kipfilet, beetje roze/lever kleurig. Was wel massief, maar je kon het wel indrukken zeg maar (sorry ). vk gebeld en het was waarschijnlijk een stukje baarmoeder slijmvlies. Niks om je zorgen over te maken, het kwam wel vaker voor (maar ik schrok me een ongeluk toen dat plots uit me viel). Misschien dat dit het was bij jou??
Ook ik heb wel eens zo'n stukje verloren en schrok er behoorlijk van maar inderdaad, het was onschuldig, niks aan het handje gelukkig Heb je alleen met de assistente contact gehad of ook nog met de huisarts zelf? Als je het stukje nog hebt kan de huisarts het eventueel naar het lab toesturen voor de zekerheid?
Het klinkt als je eisprong. Waarop baseer je dat je de 17e je eisprong moest hebben? Het stolsel kan niks met een zwangerschap te maken hebben, aangezien de innesteling na twee dagen nog niet geweest is. En bij die termijn is een eventueel bevruchte eicel microscopisch klein, er is nog helemaal geen sprake van een vruchtje of zwangerschapsweefsel. Waarschijnlijk dus gewoon een opgedroogd propje slijm, wat afscheiding, of misschien een stukje baarmoederslijmvlies wat door de eisprong los gekomen is. Niks om je zorgen over te maken, je hoeft er zeker niet mee naar de huisarts toe. Deze zal er verder niks mee kunnen, ze gaan het stolsel niet onderzoeken. Ik zou rustig je menstruatiedatum afwachten. Als de eisprong op de 19e was, zou je 10-18 dagen daarna ongesteld kunnen worden. Succes!
Ik heb net na de eisprong ook hele rare afscheiding gehad.. Het was gewoon wittig maar dan best hard brokkelig, kan me alleen niet herinneren of ik buikpijn had. Volgens mij was het ook zo rond 3/4 dpo.. Weet niet wat het was, ben wel zwanger
Ik denk ook dat het je eisprong is geweest! Symptomen van een eventuele innesteling is nog te vroeg aangezien een innesteling over het algemeen 6 tot 12 dagen na eisprong gebeurd.