Haha slapen wel! Nooit moeite mee. .. alleen het echte besef is er nog niet echt. Heb ook nergens last van op wat krampen en lusteloosheid na. Maar komt ook omdat ik nog aan het herstellen ben van een kleine griep
Ik heb een vraag over tarwekiemolie/capsules. Ben vandaag ongi geworden en lees over het algemeen verhalen dat tarwekiemolie bij een boel geholpen heeft met zwanger worden. Nu wil ik dat ook gaan proberen, maar kan ik daar dan vandaag al mee beginnen? En is tarwekiemolie hetzelfde als capsules?
Ik was ook beginnen toen mijn menstruatie begon dus dat kan. Ik heb de capsules gebruikt van kruidvat.. De olie zit daarin. Het is een soort gel balletje. Druppels kan ook. Heb ik alleen geen ervaring mee. Succes!
Dank je voor de snelle reactie angie29, dan ga ik vandaag kijken bij het kruidvat. En vandaag starten als ze t hebben Staat er toevallig iets op met anti oxidant of zo? 100 stuks heb je meer als genoeg aan denk ik toch
Ik heb ook die van KV, ben er op cd 4 mee begonnen toen ik zocht hoe ik m'n LF op een natuurlijke wijze kon verlengen. Heb deze keer vroeg pos ovutest gehad (cd 12) zit nu al op 8 dpo en nog geen ongi te zien. Ben benieuwd!
Spannend LadyLien, Ik ga het toch maar een ronde proberen. Wat leuk zie dat je 7 juni 2014 getrouwd bent, dat is op mijn verjaardag leuk zeg