Toen Lisa een maand of 6 was ging het alweer erg kriebelen. Met 10 maanden ervor gegaan en er zit uiteindelijk 19 maanden tussen
Oh gisteren nog als het aan mij lag. Het liefst 6 maanden zwanger en dat een jaar ofzo...... Ik hoop eind dit jaar of begin volgend jaar groen licht van vriendlief te hebben. Hij ziet het nog even niet zitten ahahahaha
Wij wilden kinderen met weinig leeftijdsverschil. Ik heb bij onze meid een super makkelijke zwangerschap en bevalling gehad en het is zo'n makkelijk meisje, we zijn gewoon te verwend met haar . We hebben toen besloten dat als ze 6 maanden was dat er een tweede welkom was, en ja hoor, weer in de eerste ronde was het raak, en weer een supermakkelijke zwangerschap. Er zit dus dadelijk ongeveer 15/16 maanden verschil tussen die 2. Ach en als het aan mijn vriendlief lag dan gaan we voor een derde als de tweede (die nog geboren moet worden ) weer 6 maanden is, maar dat zien we dan wel weer. We zijn iig allebei voor veel kinderen (4 of meer) , wat lijken wij wel gek .
manlief wou direct na de geboorte van onze eertse voor de tweede gaan ik wou dit niet ik wou eerst mij zelf weer zijn kwa uiterlijk gewicht etc. toen jelle 10 maand was zei ik tegen mijn man dat jelle wel graag een broetje/zusje wou dus zo is het bij ons gegaan jelle en hendrik verschillen 1jaar en 9 maanden
Och jeukes.. nog lang niet.. moet er niet aan denken.. Dat geschijt bij de VK, echo hier echo daar... gedoe met bloedsuikers prikken..geen schoen meer aan kunnen, lastig om pos.mode in grote maten te krijgen.. en dan dat gepiel en gepruts in je doos tijdens de bevalling... Gatverdamme.. Echt nog geen denken aan hier... Gijs mag eerst wel eens 2 zijn... zien we dan wel weer... en zegt mn lijf dat t niet meer kan.. dan is t zo...
Ik wilde wel weer toen onze eerste zes maanden oud was. Vriendlief ging toch nog verrassend snel door de bocht toen de oudste 13 maanden was. Een maand later was ik al zwanger, het leeftijdsverschil is dus iets minder dan 2 jaar - wel pittig nu, maar het is altijd mijn grootste wens geweest.