Vraagje icsi

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door laney, 29 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laney

laney Actief lid

2 okt 2009
    335
    72
    28
    Hoi meiden,

Ik heb de 20ste een cryo terugplaatsing gehad. Ik gebruik utrogestan + progynova. In de 1e ronde, met de verse embryo, werd ik 9 dagen na de terugplaatsing ongesteld. De embryo was toen 8 cellig.

Mijn cryo was alweer snel gaan delen na het ontdooien en was een morula (niet meer te tellen) bij het terugplaatsen.

Vandaag is dag 9 na het terugplaatsen en ik ben nog niet ongesteld geworden.

Mijn vraag is of het bij jullie erg varieerden wanneer je ongesteld werd. Ik weet dat de medicatie het tegen kan houden, maar omdat ik de 1e keer gewoon ongesteld werd vraag ik me af of dat bij mij wel zo is.

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Had je de vorige keer ook Utrogestan?

Utrogestan zorgt voor extra progesteron, waardoor je niet te vroeg ongesteld wordt. Het kan je menstruatie zelfs helemaal tegenhouden, waardoor je overtijd gaat en je pas bloedverlies krijgt als je al lang met de bolletjes bent gestopt. De reactie van je lichaam op de medicijnen kan per keer verschillen. De ene keer komt je menstruatie er door heen, de andere keer pas als je gestopt bent. Er is dus niet zoveel van te zeggen.

Wanneer mag je testen? Hier was het altijd 12 dagen na een cryo-terugplaatsing en twee weken na de terugplaatsing van een "vers" embryootje. Succes!

3. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Ik heb in totaal 4 terugplaatsingen gehad. Bij de 2 'verse' terugplaatsingen kreeg ik na 11 dagen fikse bloedingen. Bij de 2 terugplaatsingen van de cryo's kreeg ik beide keren al bloedingen na 8/9 dagen.

Bij mij heeft de utro dus geen bijwerkingen gehad zodat ik later zou gaan menstrueren.

Ik hoop op goed nieuws voor jou!

4. abi

abi Bekend lid

12 mrt 2013
    886
    0
    0
    schiedam
    Spannend! Wanneer ga je testen?
    Ik had op 8 dagen na tp cryo positief getest. En bij andere terugplaatsingen werd ik
    Ondanks de utro gewoon op nod ongesteld

5. laney

laney Actief lid

2 okt 2009
    335
    72
    28
    De vorige ronde had ik dezelfde medicatie als nu.
    Gisterochtend (8dagen na tp) testte ik negatief, maar weet nu dus niet of het echt negatief is of dat het te vroeg was.

Ik wacht nu tot vrijdag als ik in de tussentijd niet ongi word.

Ik dacht, omdat de cryo 2 dagen ouder is dan de verse embryo dat ik dan ook 2 dagen eerder ongi zou worden.

Mja kunnen niets anders dan wachten

Deel Deze Pagina