Wanneer een hoofdkussen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mariya, 20 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mariya

Mariya Actief lid

3 jan 2009
    445
    0
    0
    Wanneer zijn jullie begonnen met een hoofdkussen bij jullie dreumes/peuter? Ik weet wat de adviezen officieel zijn, maar ook al heeft mijn mannetje nu geen kussen, hij gebruikt zijn knuffel als kussen en die is zelfs veel hoger dan een echt kussen, dus in principe is dat nog 'slechter'..

Zonder knuffel slaapt hij overigens niet.

Dus.. wanneer begon jij? Hoe is dat gegaan?

2. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Wij hadden een kussen toen ze bijna 2 werd. Zo een van ikea, die zijn lekker dik als je ze opklopt maar zodra ze er 2 nachten op geslapen heeft is het kussen plat. Meestal gebruikt ze ook nog een knuffel.

3. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

mijn dochtertje heeft sinds een maand een kussen..
    gewoon een plat kussen.. en ze blijft nu ook eindelijk op 1 plek liggen..

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    kussen... nooit over nagedacht eigenlijk. vond nog niet nodig aangezien zoonlief prima slaapt zonder.
    je kan het een nachtje proberen als zijn knuffel als kussen gebruikt word en deze is hoger dan een kussen. misschien geeft hij op deze manier wel aan dat hij toe is aan een kussentje. proberen zou ik zeggen, dan kom je er snel genoeg achter

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.814
    3.340
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hier hebben we het in haar grote bed vrij snel gedaan, omdat ze daar haar sierkussentje ging gebruiken. Maar toen was ze dus zo'n 23 maanden.

6. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    hier sinds vorige maand. meneertje heeft in het ziekenhuis gelegen en daar hadden ze hem ook een kussen gegeven tegen de pijn (als ie plat lag) en sindsdien heeft ie thuis ook een kussen. hij vind het heerlijk en slaapt sinds donderdag ook met een deken en slaapt sindsdien eindelijk ook weer goed!

Deel Deze Pagina