Wij willen graag een nieuwe loungeset en een nieuwe tuinset. Onze oude vallen bijna van ellende uit elkaar. Ik wil het kopen in de uitverkoop aangezien we alles het hele jaar door buiten laten staan en het daardoor sneller kapot gaat. Wanneer zou ik het beste mijn slag kunnen slaan? Heb nu al wat rond gekeken maar was nog niet onder de indruk van de kortingen.
Nu... over een paar weken gaan de tuincentra de kerstshows weer plaatsen en die willen nu van de zomerspullen af
Ik denk dat je nu al te laat bent? Vandaag even naar een tuincentrum geweest en daar stond in ieder geval al bijna niks meer
Gister bij Intratuin geweest, daar stond nog aardig wat en was flink afgeprijsd. Maar dit was wel een groot filiaal en de sets lopen volgens mij altijd wel hard.
Wij hebben m 2 weken geleden online gekocht, was een leuke aanbieding (elders 1599, wij hebben 995 betaald). Ik hoop op een mooie nazomer, zodat we er dit jaar ook al veel plezier van kunnen hebben!
Hier begint het pas in september. Je kan er altijd ook wat vanaf praten. Hier 5 jaar geleden 1 gekocht in oktober. Nieuw; 1699 Uitverkoop: 1299 Betaald;1000
Ik heb mijn tuinset bij oude wesselink gekocht via ikwiltuinmeubelen.nl. Was afgeprijsd van 2100 naar 1295. Gekocht 2 jaar geleden in september. Echt een aanrader!
Van Cranenbroek heeft nu mooie kortingen op de toonzaalmodellen, gisteren stond er best nog een hele hoop...