Hoi allemaal. Nu zit ik zooo in dubio.. Heb vandaag gewerkt en ook zwaar getild, behoorlijk pijn gehad na die tijd (bandenpijn denk ik). Vanavond zou ik sporten, ik heb er wel zin in, maar ben behoorlijk moe en voel me niet helemaal lekker. Waar ligt mijn grens?? Geloof dat ik dat ff niet weet nu. Wat zeggen jullie: ga lekker sporten knap je van op, of in dit geval maar even niet doen en neem rust. Haha nou voel me wel een beetje stupid, maar wie weet kan ik straks de knoop doorhakken.
Ten eerste logisch dat je moe bent, 9 weken zwanger, gewerkt en flink getild dat is niet niets. Wat voor sport doe je normaal? Is dat heel intensief of valt dat mee? Mocht je wel willen gaan, kun je tegen jezelf zeggen ik ga niet langer dan een halfuur bijvoorbeeld. Kijk zoiezo uit met verzuren, het melkzuur wat vrij komt is schadelijk voor de baby. Voel je pijn=stoppen! meteen! Succes met een keuze maken, mocht je niet gaan, ga een lekker eindje wandelen na het diner
Eigenlijk heb je het antwoord zelf al gegeven niet waar? - je bent moe; - je voelt je niet lekker; - je hebt (banden)pijn; Meis, blijf lekker thuis. Vooral het eerste trimester zijn zwangere vrouwen vaak erg moe. Heel logisch, want er gebeurt zo ontzettend veel in je lichaam. Gun het ook een beetje rust, want je moet nog wel even.
Hii ladies, bedankt voor jullie reacties. Het is volleybal wat ik doe, op niet al te hoog niveau. Ik ga wel er naar toe en bepaal zelf hoeveel ik doe. Dat kan gelukkig. Dus heeeeeeeel rustig aan kijken, ietsje meedoen misschien. Zeg gewoon dat ik niet zo lekker ben. Wat is het soms lastig om zulke keuzes te maken.. Ik moet gewoon niet te gek doen. Het is wat als enthousiasme een grote drijfveer is!!!