Hallo allemaal, Zag al een onderwerp over wanneer jij de baby voor de eerste keer voelde. Bij mij begon dat een week geleden met plopjes, maar vanaf vandaag worden het steeds duidelijkere schopjes. En wanneer ik mijn hand op mijn buik leg dan denk ik het ook vanaf de buitenkant te voelen.Kan dat al? En zou partner het dan ook al kunnen voelen? Wanneer voelde je partner de baby voor de 1ste keer? Liefs Deb
Ik voelde het zelf met 17 weken, en mijn vriend had 1 keer een gelukstreffer met 19 weken. Nu heeft hij steeds pech, want elke keer als hij schopt en ik zeg het, en hij legt zijn hand op mijn buik is het alweer voorbij..
Met 16 weken voor het eerst. Toen we op vakantie waren in Griekenland was ik 17 weken zwanger en toen was die kleine al zo actief dat je hem zag bewegen Daarna hebben we een tijdje gehad dat hij steeds stopte met bewegen als mijn vriend ging voelen..
Ik voelde hem nog voor de 16 weken en mn vriend al ook vrij snel, ik denk rond de 17 weken. Mijn placenta ligt dan wel helemaal achter en het is een echt druk kindje. Vanaf 20 weken voelde mn vriend het wel een stuk beter, zelfs als hij er minder op lette zeg maar.. En na 24/25 weken bewoog mn buik echt duidelijk mee en was het niet meer te missen Wat ik wel nog steeds vreemd vind is dat de beeb veel meer op mijn hand reageert dan op zijne? Ik hoef hem maar ff op mn buik te leggen en krijg binnen een paar seconde een reactie. Bij mn vriend duurt dat toch ook wel vaak wat langer.
Ik voelde het met 16 wkn, nu voel ik het ook aan de buitenkant, maar telkens als m'n man hem wil voelen stopt ie met schopjes. Dus tot nu toe heeft hij nog niets gevoeld.
ik voelde ons meisje voor het eerst in week 17 en mijn vriend een week later ong. maar nog niet echt heel duidelijk.
ikzelf voelde de kleine eind 14 weken en mijn vriend met 16 weken. toevallig voelde ik de kleine aan de buitenkant met 17weken