Auw me billetjes

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sadieraven, 17 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    #1 sadieraven, 17 feb 2016
    Laatst bewerkt: 17 feb 2016
    Hey meiden...

Alweer 27 weken en 2 dagen zwanger...
    Alles gaat prima op wat harde buiken na en de slapeloosheid...

Maar we kennen de welbekende zwangerschapskilo's natuurlijk wel...
    Ik weeg al 63 kg, nu denk je dat stelt toch niks voor? Nee dat weet ik maar is toch 10 kg extra voor mij :p
    Het volgende probleempje is dat ik dus het meeste aan kom op benen en billen...
    Nou heb ik iedere dag dus een pijn op me zitvlak wauw :$ voelt als een enorme scheurplek, dat nare branderige gevoel als het ontzettend koud is... Keek net in de spiegel en me hele kont is rood! Ik ga morgen dus geen jeans aan doen haha..
    Nog meer die dit herkennen en weet je er iets voor wat ik eventueel kan smeren?
    Zonder broek over straat word erg lastig denk ik :p

Wijziging: zie net met naar bed gaan dat me benen ook rood beginnen te worden en branderig :(

2. Ballon

Ballon Niet meer actief

Goed droog houden! Talk poeder erop, even geen jeans of een katoenen legging die goed aan sluit ook in je lies onder de jeans doen.
    Succes!

3. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Als t pijn doet en uitbreidt zou ik er toch even mee naar de huisarts gaan; misschien is het wel een allergische reactie of een huidinfectie...

4. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Klinkt niet echt als een veel voorkomende zwangerschapskwaal.. Ik zou er ook even mee naar de HA gaan denk ik, succes!

5. Rannie

Rannie Actief lid

21 dec 2012
    442
    56
    28
    Vrouw
    Ik heb dit ook aan de binnenkant van m'n benen door het schuren. Bij mij komt het door een infectie.. heb er een zalfje voor gekregen van de HA. Ik zou voor de zekerheid even naar de HA gaan ermee.

Deel Deze Pagina