op zoek naar een bruin knuffeldoekje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door zonnetjes, 18 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    van mn schoonvader heeft sophie een bruin knuffeldoekje gekregen, die is haar helemaal heilig. maar hebben we er maar 1..

als je m plat neerlegt, is het gewoon een vierkant doekje. met de puntjes in knoopjes, dus 4 knoopjes. in het midden van het doekje zit een hondekopje, waarin dan nog een klein rammelaartje zit. het is trouwens wel een lekker dikkere stof.

ben naarstig op zoek naar meer van deze, want 1 is tuurlijk niet voldoende...

2. Kim77

Kim77 Lid

15 sep 2008
    39
    0
    6
    Elsloo
    Hoi,

Volgens mij hebben wij ook zo een gekregen....heb jij een foto, dan ga ik de zolder op, of het dezelfde is.... Volgens mij staate r ook nog iets op geborduurd (een naam ofzo...)

3. Liertjuh

Liertjuh Lid

6 mei 2008
    87
    0
    0
    Drenthe
    Is het niet het knuffeldoekje wat eerder bij het menzis kraampakket zat?

4. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    hij lijkt hierop

[​IMG]alleen is het een hondekopje met flinke flaporen, denk dat de oren wel zon 4 cm lang zijn, grote bruine neus. en 3 kleuren stippen op het "lijfje" wit, bruin en rood. de kleur bruin is wel precies goed.

5. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Hangt er geen labeltje aan met merknaam e.d?

6. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    nee helemaal niks helaas...ben hard op zoek ernaar...

7. Zeilboot

Zeilboot Niet meer actief

wij hebben voor onze zoon ook een koesdoek (nooit zelf aangeboden, na een operatie is dit echt zijn koesdoek geworden, zonder kan hij niet slapen) een vierkantdoekje met knoopjes aan de zijkant en een soort hondje/beertje in het midden. omdat hij niet zonder kan zochten we er ngo 1 bij, maar deze konden we niet vinden, nu hebben we een soortgelijke gekocht, alleen is het een andere kleur, en onze zoon vind dit neit heel erg, was ze allebei, de bruine heeft ie altijd in zijn bed liggen, en als ie uit logere gaat gaat deze ook mee, en de andere neem ik in de tas mee als we weg gaan, puur voor reserve

dit is onze reserve:
    sc Heerenveen - Tutteldoekje

8. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
  9. Kim77

Kim77 Lid

15 sep 2008
    39
    0
    6
    Elsloo
    De onze lijkt precies op die van de foto...dus is het niet....
    Jammer...succes met verder zoeken,

Deel Deze Pagina