Wel of niet nachtlampje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Jodi, 1 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Hoe meiden

heb even een vraagje:

Hebben jullie op de babykamer een nachtlampje aan en waarom wel/niet...

Alvast bedankt voor jullie antwoorden.

Groetjes Tosca

2. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Nu als ie zo klein is nog niet hoor ;) Mn dochtertje van 2 heeft er wel 1, omdat ze een periode had waarin ze niet wilde slapen omdat het donker was op dr kamer..

3. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Ik heb voor Keano geen nachtlampje.

liefs, misspuma

4. bij mij zit in de babyfoon een blauw achtig lampje die staat aan...

5. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ik heb geen nachtlampje, omdat ik van mening ben dat als ik haar dat aanwen ze dalijk niet meer zonder wil slapen!

6. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Martina slaapt ook in het donker
    waarom: volgens mij worden ze sneller wakker als ze met licht aan slapen.

7. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Teun heeft er wel 1
    hij wil niet in slapen in het donker en die van de babyfoon gaf ook te weinig licht
    het is er 1 van 7 watt, en gelijk handig voor snachts met zijn broek te verschonen hoeft het felle licht niet meer aan.

8. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Ik heb er ook een aan, eerst had ik de lamp op de gang altijd aan maar dit was te licht. Esmee wordt trouwens bijna nooit wakker 's nachts. (afkloppen)

9. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Mitchell heeft even een lampje aan. Als ik naar bed ga (hij is dan nog wakker) gaat hij uit. Dat werkt goed hier. Als het kan zonder lampje, zou ik het gewoon zonder doen.

10. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Steven heeft er 1 met sterretjes en een maan, hij kijkt er altijd na.

11. sam

sam Fanatiek lid

11 sep 2005
    1.543
    0
    0
    Wij hebben voor Sam een projector die om het plafond schijnt en die muziek maakt kun je instellen op tijd 5 8 10 min. geloof ik. Je kan er ook nog verschillende afbeeldingen in doen. Het is echt een super ding.

12. Agapi

Agapi Bekend lid

31 mei 2006
    688
    0
    16
    Cyprus
    Wij hadden er wel één gekocht, maar we gebruiken hem niet. Ik had gelezen dat gewoon donker op de kamer beter is om te wennen aan de nacht en het dag/nacht ritme. Het gaat prima zo. Ik heb het idee dat ze zelfs beter slaapt als het helemaal donker is, zodra we het licht in de gang uit doen valt ze vaak in slaap.

13. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    youame heeft vanaf het begin een nachtlampje op de kamer gehad want als ze snachts huilde hoef je het grote licht niet aan te doen hij gaat alleen aan als k der in bed leg en als k ff ga kijken bij der

en op de babyfoon zit een blauw lapmpje die ook aan gaat bij geluid en dat werkte goed

14. AstridvD

AstridvD Fanatiek lid

5 feb 2007
    1.120
    0
    0
    Docente Engels
    Amersfoort
    Annika heeft geen nachtlampje op haar kamer en ze slaapt als een roos.

15. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Die van Sarah gaat alleen overdag aan bij de overgang van licht naar donker. Dus aan het eind van de middag, want ze is al een paar keer helemaal overstuur wakker geworden omdat het ineens donker was toen ze wakker werd ofzo.... 's nachts gaat het lampje altijd uit.

16. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    ik laat 's-avonds een lampje branden omdat ik dan beter zicht heb met de camera, want in de avond is ze soms onrustig en na de laatste voeding gaat het lampje uit.

17. Ikjethimister

15 jul 2006
    72
    0
    0
    wij hebben van begin af aan snachts licht uit en overdag de gordijnen gewoon opn, volgens de kraamhulp leren ze dan het verschil tussen dag en nacht beter kennen en Jesse slaapt er goed mee

18. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Overdag hebben wij ook gewoon de gordijnen open.
    snachts is het vrij donker omdat de verduisteringsgordijnen dan dicht zijn omdat er een lantarenpaal voor de deur staat.....waarschijnlijk kunnen we het als hij in slaap is wel uit doen hoor.....maar het is gelijk een nachtlampje voor ons.......

Deel Deze Pagina