wanneer uit de maxi cosi?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Janneke00, 13 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

5 feb 2009
    2.226
    0
    0
    overijssel
    mijn meisje is er nu net uit, ze is heel lang. Mijn zoontje was er ook met 9 maanden uit.

2. yossie

yossie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.784
    0
    36
    Hier met 11,5 mnd overgestapt niet omdat hij er wat betreft lengte niet meer inpaste, maar omdat hij er te breed voor was. Ik moest hem er echt in en uit proppen en zat dan nog scheef... (hij weegt een kilotje of 11 en is 76cm).

3. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.870
    2
    38
    Brabant
    En wat was de reden om over te stappen? Te groot en dus uit de maxi cosi gegroeid, of wilde het kindje niet meer in de maxi cosi...

4. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

hier te lang,ze kwam een stuk met haar kruin boven de rand uit. Ze is dan ook erg lang(10 cm boven gemiddeld). Ze zit heerlijk en goed in de Nania.

5. tulip

tulip Niet meer actief

met 16 maanden

6. mamavd

mamavd Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.598
    0
    0
    11 maandjes, werd te krap en zijn hoofjde kwam er net boven uit

7. zustertje

zustertje Niet meer actief

Hoe lang waren jullie kindjes dan dat ze uit de mc gingen? Onze dochter was 80/81cm en 10.5 kg.
    Ik lees dat sommige met 7/9 maanden er al uit gingen waren die kindjes dan al 80cm? Nina is al langer dan gemiddeld.

Wij hebben de maxicosi pebble

8. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.971
    3.977
    113
    Wat ik mij hierbij altijd afvraag is of het verschil maakt of je een frontale botsing maakt of dat je van achter wordt aangereden.....
    En welke van de twee ongelukken dan het meeste voorkomt..

9. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Ik weet niet wat de lengte is maar ze zeggen als de bovenkant van de oren aan de boven kant er uit komen.
    De lengte is ook nogal verschillend, als je een kindje hebt met lange benen en een korte romp zal het langer er in kunnen dan een kindje met een lange romp omdat deze eerder aan de boven kant er uit gaat steken.

10. Chaii

Chaii Niet meer actief

Met 9 maanden hier.
    Ze heeft iets langere benen dan het gemiddelde kindje en het was echt geen fijn gezicht inde auto.
    Ze zat zo met haar beentjes omhoog tegen de auto stoel, ze vond het niet fijn ook..

11. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    bij 9a10 maanden...ze was er simpelweg te dik voor geworden :p

kleine man zal nog wel ff erin zitten, dat is zo een spin....

12. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

mijn meisje was bijna 77 cm toen ze er bovenuit kwam met kruin,nu is ze net 9 maandjes(gecorigeerd 8m1w) en ook 80 cm net als je dochter.
    Ze heeft een lang boven lichaam en ligt 10 cm boven gemiddeld kwa lengte.

13. zustertje

zustertje Niet meer actief

Bij de maxicosi klopt het oren verhaal niet dat gaat juist over de vervolgstoelen...

Onze dochter heeft ook een lang bovenlijf en dat was de max met 80cm komt dan wel over een

14. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Hier er net uit. Hij is nog maar 75 cm en 8,5 kg dus eigenlijk past het nog perfect maar hij vond het gewoon niet meer leuk. Elk autoritje was krijsen krijsen krijsen. Meneertje zag niets en dat vond hij dus niet leuk haha. Ik weet wel dat de mc veiliger is maar dit was ook geen werk meer. Nu in de autostoel lukt alles weer perfect.

15. Sceptica

Sceptica Bekend lid

9 aug 2012
    517
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier met ruim een jaar. Hij paste nog prima, maar het was behoorlijk drama en omdat we veel op de baan zitten was dat voor niemand prettig.

We hebben dan wel een vervolgstoel (of beter gezegd een stoel groep 0+1) van Romer gekocht, zodat hij nog wel achteruit kon meerijden. Zijn stoel staat nu ongeveer een maand met de rijrichting mee, is nu 2 jaar.

16. Puck1

Puck1 Bekend lid

3 feb 2009
    979
    9
    18
    Hier met bijna 11 mnd, ze paste nog net, maar het was steeds krijsen als we met de auto weggingen. Nu zit ze lekker te kijken en is mevrouw weer vrolijk. Ze is nu dan ook 80cm met een lange romp en zo'n 10 kg.

17. mamavd

mamavd Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.598
    0
    0
    hier was hij 78 cm toen hij er uit ging ( boven lichaam is een stuk langer dan de beentjes)

Deel Deze Pagina