Bij de maxi cosi mag het hoofdje er zeker NIET bovenuit steken. Niet doen waar je je goed bij voelt maar veiligheidsadviezen volgen! Bij de groep 1 stoel mag het hoofd er een stukje bovenuit maar de oren niet. Hier ukkies dus zij hebben bijna 2 jaar en 17 maanden in de maxi cosi gezeten.
Toch niet in de groep 0 lijkt me tot 3 jaar en 5 maanden? Ik heb ook een kleine dochter (op de -2) maar dat had echt niet gepast.
Dat staat er toch ook niet? Zij hebben 2 jaar en 17 maanden erin gezeten...de een 2 jaar en de ander 17 maanden...
Breng jij lekker je eigen kind in gevaar maar adviseer niet aan een ander dat ook te doen. Hou je aan de veiligheidsvoorschriften...die zijn er niet voor niets.
Zo, goeiemorgen. De autostoelen zijn besteld. Wij een achterwaartse axxkidd en een voorwaartse voor bij oma. Die rijd er mee vn ons huis naar die van haar en naar de supermarkt. Bedankt!
Sorry meis...Maar loesje beweerd wel vaker dingen die totaal niet kloppen...Prima als je advies geeft,maar dan wel graag het juiste
Inderdaad overstappen als het hoofdje gelijk zit met de rand. Hier was zoontje ongeveer even groot op dezelfde leeftijd. Hij is met 11 maanden over gegaan, was toen ruim 10kg en bijna 80cm. Dochtertje is nu 4,5 maand en ruim 8kg, dus ben benieuwd hoe lang zij erin past, al groeit ze in de lengte niet zo heel hard, dus wellicht dat ze er toch wel (hopelijk) tot haar 1e jaar in past. Zoontje woog pas 8kg met 6 maanden, dus vandaar dat ik heel benieuwd ben.
Vrede op aarde hoor lieve dames haha. Ik ben heel benieuwd, vooral het installeren ziet eruit als een dingetje, maar dat moet lukken. En ben benieuwd wat onze zoon er van vind!
Mijn dochtertje is afgelopen vrijdag 1 jaar geworden en zit nog in de maxicosi en wil dit sowieso nog wel een maand of 2 volhouden en dat gaat ook zeker wel lukken want ze was pas 71.7cm dus ze heeft nog wel een aantal cm's te gaan.