Los lopen......wat voor schoentjes aan vanaf nu?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by P73, Mar 13, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. P73

P73 Actief lid

Nov 7, 2007
    286
    0
    0
    Onze dochter loopt sinds kort los en ze sjeest de hele kamer door!
    Tot nu toe had ze zootjes of soortgelijke schoentjes aan, maar moet ze vanaf nu naar 'echte' schoenen (harde zool) toe?

Wat dragen jullie kinderen aan de voeten?

2. loetje

loetje VIP lid

Jun 6, 2006
    7,445
    1,843
    113
    Juist geen harde zool. Het is belangrijk dat het voetje zich onafhankelijk gaat ontwikkelen, het liefst zelfs zonder schoentje. Dus binnen gewoon lekker op blote voetjes, sokjes of slofjes en buiten voor een schoentje kiezen met een zeer soepele zool...

3. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

Apr 2, 2006
    3,019
    0
    0
    Ze hoeft nu nog niet na schoentjes met harde zooltjes. Dit kan je het beste pas doen als ze buiten gaat lopen. Jelina loopt hier binnen nog altijd op haar sokjes of blote voeten. Alleen als we na buiten gaan krijgt ze haar schoentjes aan.

4. viool

viool Lid

Mar 5, 2008
    71
    0
    0
    Hoi,

Belangrijk is dat e niet te hard zijn! Je kunt het zelf makkelijk voelen zolen moeten flexibel blijven. Elephants zijn bijv. erg goede schoentjes.
    En haar vooral veel op blote voetjes laten lopen, das het allerbeste!

5. P73

P73 Actief lid

Nov 7, 2007
    286
    0
    0
    Oke, dat is duidelijk. Ik dacht dus echt dat ze vanaf nu stevige schoentjes moest gaan dragen :oops:
    In huis draagt ze zootjes, dat is wel goed toch?! Wij hebben een hond dus dan vind ik het wel fijn als ze wat aan haar voetjes heeft...

Maar wanneer gaan ze dan wel stevige schoenen met harde(re) zool dragen?

6. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

Apr 2, 2006
    3,019
    0
    0
    Zootjes zijn prima voor binnen.

Voor schoentjes met hardere zool hebben wij op aanraden van de meneer van de schoenenwinkel gekozen toen we bewust met Jelina buiten gingen wandelen.

7. P73

P73 Actief lid

Nov 7, 2007
    286
    0
    0
    Oke, weer wat geleerd!
    En voor buiten dus schoentjes met een buigzame zool (als ze wat meer buiten gaan lopen), en pas als ze echt langer buiten loopt stevige schoentjes met een hardere zool?!?!

8. kat

kat Fanatiek lid

Mar 21, 2006
    1,402
    2
    0
    Je hebt ook stevige schoentjes met een soepele zool. de zool is dan wel hard (goed voor buiten te lopen) maar de zool kun je alle kanten op buigen. Als ze stevig beginnen te lopen kijk je ook naar de hiel versteviging.

Maar zoals gezegd hierboven het beste is om gewoon zo lang mogelijk op blote voetjes of wat jij zegt op zootjes/sokjes te laten lopen (iig binnens huis).

succes

9. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

Apr 2, 2006
    3,019
    0
    0
    Dit bedoel ik idd, ik kan me alleen soms slecht verwoorden,

10. sillaah

sillaah Fanatiek lid

Sep 21, 2006
    1,429
    0
    0
    Utrecht
    evy loopt ook sinds een maand, en af en toe lopen we buiten een blokje om (vind ze geweldig)! ik heb met haar schoenen bij dolcis gekocht met een Harde zool voor buiten maar dus ook dis je helemaal kan buigen..
    en ze kan er goed op lopen. binnen loopt ze op haar sokjes (blote voeten vind ik wat koud)

11. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

Jul 8, 2006
    8,361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Idd schoentjes met flexibele zolen, Joris had eerst elephant schoentjes, maar meer voor de sier voor als we weg gingen. En sinds hij loopt heb ik bij durlinger schoentjes gekocht met flexibele zool, maar wel stevige schoentjes. In huis is het verschillend. Soms op de sokken, soms blote voeten en soms gewoon de schoenen aan.

12. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    Ik heb dokter visser schoenen voor buiten voor Daan deze blijken uit onderzoek de beste kinderschoenen te zijn te koop bij scapino en ronde de 40 a 45 euro.
    Binnen heeft Daan gewoon lekker zootjes aan of op zijn blote voeten

13. Lientje

Lientje Fanatiek lid

Nov 24, 2005
    4,063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Wij hebben bij van Haren schoentjes van Elefanten gekocht. Die zijn heel soepel en er zit toch een zooltje aan. En ze staat er steviger op dan op zootjes. Ze hebben fases bij die schoentjes, van net lopen tot echt goed kunnen lopen. Wij hebben nu fase 1 schoentjes voor haar.

Share This Page