hallo allemaal mijn dochtertje van 16 maanden is sinds twee dagen een soort van ziek.Slaapt enorm veel, maar heeft geen koorts. Ze is na het slapen wel heel vrolijk maar na ca 45 minuten gaat ze zichzelf in de weg zitten. Als ik haar dan op bed leg, ligt ze zo 2 uur achter elkaar te slapen. Ze heeft ook een schimmelinfectie op haar schaamlipjes, hier hebben we een creme voor gekregen van de huisarts. Wat zou er nu toch aan de hand zijn? Normaal slaapt ze overdag maar 1x en dat is tussen de anderhalf tot twee uur. Groetjes,
Kan ook een soort sprong zijn. En soms voelen ze zich gewoon even niet zo goed. Mijn dochter geeft op het moment hardstikke over en haar neus loopt leeg, maar geen koorts. Maar die schimmelinfectie kan ook door een verlaagde weerstand komen, dus misschien even aan kijken en anders nog eens naar de ha? Sterkte ermee in ieder geval!
Ze zou idd erg moe kunnen zijn van de schimmel...maar het zou ook een groeispurtof iets kunnen zijn. Dan rusten ze ook heel veel omdat het lijfje de energie verbruikt om te groeien.