wanneer uit elkaar? (vragen)

Discussie in 'De lounge' gestart door Gazy, 11 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gazy

Gazy Niet meer actief

Weetje ik het altijd een sterk oordeel gehad over het gras dat groener is aan de andere kant op het moment dat je iemand tegen komt..

Maar er zijn bij mijn twee delen: ten eerste mijn huwelijk. Ik heb inmiddels aan mijn man verteld dat het wat mij betreft over is. Hij wil er perse heel hard aan werken, en ik geef het de tijd. maar ik word alleen maar bozer. Want nu in eens kan het allemaal wel. En hij geeft toe dat hij de afgelopen zeven jaar voor zijn verantwoordelijkheden is weg gelopen. Terwijl ik echt,... echt van uit de grond van mijn hart er alles aan hem gedaan om hem erij te betrekken. maar ik ben nog steeds hier. Al dragen we allebei onze trouwring niet meer.

De ander in mijn leven, is iemand die ik ken via mijn werk. En ondanks dat je verliefd bent, merk je gewoon wel dat het gewoon anders is, dat je goed kunt praten de ander je aanvoelt, de ander er voor je is, je aanvoelt. Je lol hebt samen.
    En het wezenlijke verschil, mijn man wilde niet praten, al ging ik op mijn kop staan. En de ander en ik overleggen juist heel rustig van alles. Hij is ook net bij zijn vriendin weg dus we zitten ine en hele heftige periode.. maar eigenlijk wil ik gewoon een nieuwe start..

2. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Dat jullie allebei je trouwring niet meer dragen lijkt mij al voldoende te zeggen. Ik zou voor mezelf een woning zoeken en op m'n gemak bekijken of het een toekomst heeft met die ander.

Veel sterkte.

Deel Deze Pagina