Wanneer uit isolatie?

Discussion in 'Gezondheid algemeen' started by Baileyy, Dec 29, 2020.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

Mar 21, 2012
    23,183
    16,521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad

haha ik verwijs alles naar de GGD, ik weet het zelf geeneens, laat staan voor een ander

Liekje81 and Baileyy like this.
  2. Baileyy

Baileyy VIP lid

Feb 12, 2012
    5,629
    1,443
    113
    Nee die hoofdpijn is nog net zo erg.
    Enorme steken en over hele hoofd geen. Dan voelt mijn hoofd zo enorm heet aan. Maar geen koorts of verhoging.
    Ik doe de ramen al open en zit ervoor, bewust voor de frisse lucht. Hopelijk dat dat ook helpt inderdaad. Hele dagen binnen is ook niet fijn.
    Patacetamol, niks helpt.

3. Baileyy

Baileyy VIP lid

Feb 12, 2012
    5,629
    1,443
    113
    Nou ik ben terug gebeld. Ik zou uit isolatie mogen volgens de ggd.
    Maar dus nog wel goed uitzieken.
    Ik blij, maar mijn man niet. Die vind het nu eng, vertrouwt het niet zo. Wil met mondkapje op en wil niet ook ziek worden want dan hebben we een probleem. Hij zegt, als je niet meer besmettelijk zou zijn, waarom moeten ze in het ziekenhuis dan op ic enzo allemaal van die pakken aan. Tja, daar heb ik ook geen antwoord op natuurlijk..

4. Milkyway7

Milkyway7 Fanatiek lid

Apr 28, 2020
    1,485
    955
    113
    Female
    Noord-holland

Wat fijn. Ik denk dat jullie thuis situatie eerlijk gezegd niet een goeie vergelijking is met een IC afdeling waar mensen liggen die ernstig ziek zijn en daardoor het virus veel makkelijker kunnen verspreiden.
    Hopelijk knap je snel op!

Anouk2005 and Neuzeke like this.
  5. Baileyy

Baileyy VIP lid

Feb 12, 2012
    5,629
    1,443
    113
    Ja vind ik ook hoor.
    Heb ik ook tegen mijn man gezegd.
    Hij is ook helema geen paniekzaaier ofzo. Maarja is dus wel bang nog dat het toch overdraagbaar is.

Anouk2005 likes this.
  6. ButterflyPassion

ButterflyPassion Fanatiek lid

Jul 13, 2015
    2,278
    2,523
    113
    Female
    Betekend dit nou dat als je opgenomen bent geweest in het ziekenhuis, je isolatie periode 14 dagen wordt?
    Zo ja is mijn man dus verkeerd geïnformeerd vorige maand, toen zei de GGD gewoon 7 dagen en 24 uur klachten vrij, daarbij 48 uur koorts vrij . Dag 7 tm 10 was hij opgenomen. Dag 8 was de koorts en de hoest weg. Hij mocht bij thuiskomst op dag 10 gewoon uit isolatie zei de GGD.

7. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

May 18, 2013
    13,073
    12,030
    113
    Ik zou dan denk ik toch een keertje testen. Wellicht is de test negatief, dat kan veel spanning wegnemen. Is de test positief dan kan je altijd nog overleggen wat te doen.
    Ik heb de laatste maanden veel meer hoofdpijn dan normaal (ook al 3x getest maar negatief). Komt ook gewoon door het hele Corona gedoe en de maatregelen waar ik door ga piekeren en veel hoofdpijn heb. Ook het vele thuis zitten helpt niet mee.

Share This Page