Volgende week zaterdag vliegen we met onze dochter van ruim 6 maanden naar Griekenland. Ik heb al heel wat tips gelezen, zoals drinken/ speentje bij het opstijgen. Maar zijn er nog andere tips waarvan je zegt daardoor ging de reis super? We vliegen om 4.00 in de nacht (slik ) en hebben o.a. een draagzak. Hoe was het vliegen met een baby van deze leeftijd voor anderen? Thanx!
Wij vlogen voor t eerst toen onze dochter 5 maanden was en dit was de makkelijkste vlucht. Ze sliep al snel in slaap en zelfs toen ze niet sliep was ze lekker rustig. We hadden een paar boekjes meegenomen en daar keek ze dan wel even in. Het is nu, met 20 maanden, een heel ander verhaal. Ze wil niet zitten, ze zit steeds te schoppen tegen andere stoelen, ze gilt, etc. Een stuk minder relaxed dus geniet er maar van Een fijne vakantie!
hier destijds met een baby van 4 maand gevlogen. ze vond het helemaal niet erg en de reis verliep prima. inderdaad drinken of een speentje bij de hand. Succes
Inderdaad laten drinken en eventueel neusspray geven bij het stijgen en landen. Voeding en reservekleding mee, ook voor jezelf. En verder proberen te relaxen... Ik heb een aantal tips op mijn site gezet, en ook een checklist wat je niet moet vergeten in je handbagage: Reizen met kinderen - Kids Travel Service Fijne vakantie alvast!
Uitstekend! Was een lange vlucht (zo'n 9/10 uur) en hij heeft zich uitstekend vermaakt. Ook niet gehuild. Hij sliep zelfs met het stijgen en landen en had nergens last van (terwijl mijn oren flink zeer deden) Veel plezier!!
Thanx voor alle info! Ik zie het ook met vertrouwen tegemoet. Zo fijn om de kleine aan onze vrienden te showen
ik vlieg per jaar zo'n 6 keer heen en weer van turkije naar nederland dat zonder mijn man. eerste keer was zoon 4 maanden, nu ondertusen bijna 2. het gaat altijd prima! ik zou zeggen heb er gewoon vertrouwen in! neem gewoon mee wat je altijd mee neemt, waneer je met de kleine opstap gaat. favoriete speelgoed of knuffeltje is nog een tip.