Zwanger van de 2e, andere buik?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MissT, 14 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissT

MissT Niet meer actief

He meiden,

Ben nu 19 weken zwanger van dit keer een zoontje en merk dat mijn buik zó anders is als de 1e zwangerschap.
    Heb het idee dat mijn buik meer "hangt".
    Hebben meer meiden dit?
    Komt het door weer een zwangerschap? Of kan het geslacht ermee te maken hebben?
    Ben benieuwd!

2. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Mijn buik is wel weer redelijk hetzelfde maar ik ben dan ook weer zwanger van een meid :)

3. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.410
    0
    0
    Ik had ook 2 verschillende buiken, beide droeg ik naar voor maar bij mijn zoontje vééél meer! Voor de rest wel dezelfde buik en verschillende geslachten ;)

4. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Mijn buik was vorige keer precies zo en dat was een meisje. Nu wordt het een jongen, dus het zegt bij mij niets ;)

5. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Ik krijg nu weer een jochie, hij zit op dezelfde groeilijn als zijn broer (groot dus) en ik heb weer veel vruchtwater en toch is mijn buik een stuk kleiner op dit moment. Hij groeide wel sneller, met 20 wkn vroegen mensen al hoelang ik nog moest, maar als ik mijn 36 wkn foto's vergelijk dan zie ik echt een duidelijk verschil. Ook zit mijn buik nu hoger (heb nu ook meer last van mijn ribben).

6. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ik groeide in het begin wel sneller, maar de rest was hetzelfde, heb een jongen en een meid

7. Loving

Loving Bekend lid

24 apr 2008
    904
    0
    16
    Ik weet niet wat we nu krijgen, maar m'n buik is hetzelfde: vrij hoog. Ik groeide in het begin wel sneller, maar heb nu het idee dat dat wat af begint te nemen...

8. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    In het begin groeide ik veel sneller, maar nu staat dat ook weer stil. Ben weer wat ronder geworden om mijn heupen maar verder is er nog weinig te zien. Bij mijn dochter had ik dus wel wat meer buik op dit termijn en deze keer krijgen we een zoon.

9. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    bij mn eerste dochter had ik een wat hogere lange buik. en werd ik dikker rond de heupen. bij mn 2e dochter had ik een grote ronde buik! veel meer naar voor, en werd ik verder wat minder dik. dus zegt niks hoor, 2 meiden gekregen...

10. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Zwanger van ons 2 e meisje, en alles lijkt hetzelfde eigenlijk.
    Met de echo en de groei ook, zelfde geschatte gewicht.
    Mijn buik ziet er hetzelfde uit. Ben wel minder aangekomen gelukkig.

11. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    ik heb echt hetzelfde, alleen ik ben ietsje dikker :p

2x een jongen, 2x heel erg naar voor/punt

12. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Interieurverzorgster (mooie naam voor poetsvrouw)
    Lanaken (Rekem)
    Hier zwanger van een 2e zoontje en mijn buik is best hetzelfde als de eerste keer alleen is die nu al veeeel groter dan mijn 1e zwangerschap op 21 weken :)

13. Doritoo

Doritoo Actief lid

25 okt 2009
    221
    0
    0
    Mijn buik is nu een heel stuk groter dan bij mijn eerste zwangerschap. Ook ben ik nu al meer aangekomen dan toen.
    Wij weten niet of dit een jongetje of een meisje gaat worden net zoals bij de vorige zwangerschap.

14. Reintje85

Reintje85 Bekend lid

28 jun 2009
    981
    0
    16
    Eerste zwangerschap droeg ik vrij rond en had ik een redelijk bescheiden buik. Nu een enorme toeter compleet naar voren en word toch weer een meid.:D

Deel Deze Pagina