hoi hoi, Erik is nu 8 en halve maand en heeft nog geen een tandje. wanneer moet ik me zorgen gaan maken? zijn er meer ukjes hier die pas laat tandjes kregen/krijgen?
Geen zorgen, de ene is er eerder mee dan de ander. Glenn was ook laat. Na zijn eerste verjaardag pas.
Emme kreeg pas met 8,5 maanden de eerste (onder)tandjes. En nu beginnen de boventanden pas door te komen. Geen zorgen maken dus! Pim
hier zijn nu net de eerste ondertandjes doorgekomen (alle 2 tegelijk) mijn nichtje kreeg haar eerste tandje pas met 1 jaar. Volgens mijn tandarts krijgen kinderen die laat tandjes krijgen vaak een sterk gebit.
De dochter van een collega van mij kreeg haar eerste tandje pas met 11 maanden. Geen zorgen maken hoor.
mijn neefje kreeg ze ook pas na zijn eerste verjaardag en danisha heeft er nu 4 dus het is heel verschillend!
mijn eerste zoontje kreeg zijn eerste twee tanden ook pas rond 9 maanden.....zat al aan een gebitje te denken mijn tweede zoontje had al 3 tanden voordat hij 5 maand was en 4 tanden voordat hij een half jaar was
Je hoeft je nog geen zorgen te maken hoor. Mika kreeg zijn eerste tand met 10 maanden, en heeft er nu inmiddels 6. Zo snel kan het gaan!