ik snap er niks meer van

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door angela, 9 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angela

angela Actief lid

8 sep 2005
    120
    0
    0
    ik heb een vraagje ik begrijp er niks meer van de 20 heb ik een miskraam gekregen en een halve week later moest ik bloed prikken en had mijn hcg nog maar een waarde van 8 nu ben ik gister op nacontrole geweest de inwendige echo was goed volgens de gynecoloog maar moest wel bloedprikken nu is mijn hcg weer een klein beetje gestegen na 11 ik snap er niks meer van heeft dit nog allemaal met die miskraam te maken de dokter zegt dat er niet meteen actie hoeft ondernomen worden maar dat ik ergens volgende week nog maaar eens moest prikken en dan kijken wat het hcg nu weer is is het wel goed dat als er nog wat in zit dat het dan nog zo lang allemaal blijft zitten
    ik hoop dat jullie me iets meer kunnen vertellen want mijn gyneccoloog is erg onduidelijk
    groetjes angela

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Angela,

als een arts onduidelijk is mag je altijd vragen of hij of zij het beter uitlegt. Gewoon doen de volgende keer hoor!
    Ik denk dat er inderdaad nog een restje weefsel van de miskraam in je lijf zit. De hCG waarde is veel te laag voor een intacte zwangerschap. Soms stoot je lichaam dit vanzelf af, bijvoorbeeld tijdens de volgende menstruatie. Zo niet, dan wordt je misschien gecuretteerd. Er zal dan eerst met een echo gekeken worden of ze nog restjes zien zitten.Sterkte de komende tijd!

Mirjam

Deel Deze Pagina