Wanneer uitgerekend?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door botervliegje, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Dag ladies,
    Even klein vraagje... Vandaag de 12 weken echo gehad! Was helemaal super. Kleintje is wel een beetje aan de kleine kant, kwam steeds uit op 11 weken en 4 dagen of 11 weken en 5 dagen. En nu word ik een dagje naar achteren gezet, dus uitgerekend op 23 april ipv 22 april. Maar ik heb ICSI gehad, dus weet exact wanneer de bevruchting was. Vind het een beetje vreemd dat daar niet aan wordt vastgehouden of niet?
    xxx Botervliegje

2. Domino8

Domino8 Lid

8 okt 2010
    28
    0
    0
    Bij mijn eerste paar echo's liep onze baby steeds een paar dagen voor maar de datum hebben ze niet aangepast.
    Ik heb zelfs een keer een echo gehad met 19 weken en 10 dagen later weer ivm geslachtsbepaling en hierop verschilde de data ook. De computer van de VK liep dichterbij dan de computer van de echoscopiste.. raar maar waar!

3. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Hier ook 2 dagen verder volgens de echo, maar datum is niet aangepast. De kleine komt toch wanneer ie af is, die houdt echt geen rekening met wanneer papa en mama hem verwachten :p

4. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Dat is ook zo natuurlijk! Hoop toch nog steeds wel rond de Pasen, dus niet veel te vroeg of te laat :D Maar moet ook binnenkort de datum doorgeven aan mijn werk. Ik vind zelf het meest logisch om gewoon bevruchting aan te houden. Je kan toch niet elke keer de datum aanpassen? Zal wel even met mijn verloskundige overleggen...

5. Zina

Zina Niet meer actief

mmm.. Heel herkenbaar.
    Ik voel mijn eisprong altijd heel duidelijk en ik had getempt. Dus ik weet 100% zeker wanneer me ei is geweest. Maar op de 12 weken echo liep ik 1 dag achter, en op de 20 weken echo wel 3! Maar ik houd gewoon mijn datum aan i.v.m. Me ei, want daar is het ten slotte begonnen.

Deel Deze Pagina