Hallo allen, Jeej ik ben zwanger!! Maar dan begint het gestress. Ik ben een militair rij-instructeur en geef les op jeeps, vrachtwagens, vrachtwagen met aanhangwagen, trekker opleggers en bussen. Nou lees ik in de folder van de verloskundige dat het rijden in vrachtauto's en landbouwmachines wordt afgeraden vanwege de trillingen. Hoe denken jullie hierover? 99 % van de mijn werkweek bestaat uit het les geven op deze voertuigen. Wel heb ik bij mijn baas aangegeven dat ik niet wil terreinrijden, dat is me te gevaarlijk. Ik zit op een luchtgeveerde stoel. Ik wil niet "die muts zijn die overal moeilijk over doet" maar ook zeker mijn eerste kindje niet verliezen. Wie heeft er een goed advies? Groetjes Maria
Hoihoi, Je bent het gewend en je zit op verende stoelen, ik zie geen problemen. Wel moet je goed naar je lichaam luisteren want merk je dat je last hebt van je buik tijden de rijlessen dan is het belangrijk te stoppen of te minderen. Dat je met terreinrijden stopt vind ik wel een goed idee!! Imke
Hallo Imke, Bedankt voor je reactie. Ik ben helemaal gerustgesteld! Nu lekker slapen... Groetjes Maria