Beste verloskundige Ik weet even niet meer wat ik nog kan doen Ben morgen 12 weken zwanger Maar voel me nog steeds zwaar klote Veel misselijk en nog steeds met regelmaat over geven Zodra ik trek krijg wordt ik 1 sec later mega misselijk Ook is er weer iets nieuws Heb de laatste dagen regelmatig last van Erge benauwd heid en het erg warm hebben opeens En dat op de raarste tijden en plaatsen En op andere momenten heb ik het weer ijskoud En lig ik onder 3 dekbedden omdat ik me dan niet meer warm krijg Ik wordt hier echt Knetter gek van Wat zou dit kunnen zijn , en komt dit vaker voor Gr shir
Hallo, Vervelend dat je zo ziek bent. Ik hoop dat het snel beter word nu je de 12 wkn gepasseerd bent. Probeer verspreid over de dag te eten en dan voornamelijk droog voedsel. Niet te vet en gekruid eten. Je kunt naar de huisarts gaan voor emasafene dat kan helpen tegen de misselijkheid en overgeven. Die warmte en koud aanvallen kan komen door de veranderingen in je hormoonhuishouding maar ook dat je een griepje onder de leden hebt. Groetjes Ineke