uitschrijven maar geen adres?

Discussie in 'De lounge' gestart door Noushka, 3 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Ik en mijn vriend hebben besloten dat we niet meer samen willen wonen :). Misschien moeilijk te begrijpen voor sommigen, maar we kunnen gewoon niet meer samen door 1 deur. En voor de rust in huis en welzijn van onze zoon lijkt dit het beste.

Alleen nu het volgende; Het is de bedoeling dat ik en onze zoon hier blijven wonen. Mijn vriend wil geen eigen huis omdat hij dat alleen amper kan betalen en wil investeren in opleiding en betere baan.
    Hij woont nu weer bij zijn ouders in, alleen die willen absoluut niet dat hij zich daar inschrijft.
    Maar zolang hij hier ingeschreven staat kan ik geen aanvullende bijstand/kwijtscheldingen etc. krijgen, en kan ik het hier ook niet alleen betalen...
    (hij kan mij uiteraard financieel bijstaan, maar daar komen alleen maar weer onenigheden over aangezien hij dan wel betaald, maar hier niet woont)

Dus mijn vraag is of hij zich ook kan uitschrijven zonder ergens anders in te schrijven? Of dat er een andere oplossing is? (ik kan hem niet uitschrijven, want hij is op dit moment nog hoofdbewoner)

2. mamavj2008

mamavj2008 Bekend lid

24 aug 2008
    553
    1
    18
    Hij kan bij de gemeente aangeven dat hij jou adres, of het adres van iemand anders, zijn postadres is. Dan heeft hij dus geen verblijf adres meer. Zo heb ik dat ook gedaan toen ik bij mijn ex wegging.
    Sterkte met de situatie.

3. Amfy

Amfy Niet meer actief

jep even een fuctie adres B laten aanmaken bij de gemeente

4. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Oke dank jullie wel :).
    Maar bij een postadres krijgt diegene die op het adres woont niet te maken financiële nadelen?

5. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    Nee, je krijgt dan alleen de post binnen. Maar het beste is dat hij een postbus neemt, zodat hij dan daar zijn post kan laten komen.

Deel Deze Pagina