Via digid duurde het toen ook bijna twee dagen; uitslag was er dus gewoon nog niet. Ga ik tenminste vanuit. Maar toen we gebeld werden, wisten we de uitslag dus al (zij wisten dat volgens mij niet, want ze gaven hem steeds en reageerden ‘verbaasd’ dat we de uitslag al wisten).
Zoon is vorige week zondag om 11.00 getest, uitslag maandag 05.30 Man is dinsdag 13.00 getest, uitslag woensdag 03.30 Ik ben woensdag getest 13.00, uitslag donderdag 10.00 Dochter 1 is vrijdag getest 10.00, uitslag 00.00 Dochter 2 is zaterdag getest 10.00, uitslag 22.00 onze teststraat is altijd erg rustig, binnen 5 minuten sta je weer buiten
Wat @NiekeKris zegt alvast extra overleggen zou ik denk ik ook doen. Misschien dat ze nog iets meer kunnen betekenen. Hopelijk zakt zijn temperatuur verder en heeft hij een goede nacht gehad!
Vanacht kregen we de uitslag al. Hij is positief. Verder in het huis 'nog' niemand. Hij hoest nog steeds flink. Echter is dit iets wat hij door zijn aandoening met een verkoudheid ook heeft. Nu wachten tot de GGD belt. De brief online is nog op de oude regels gebaseerd volgens mijn.
Beterschap! Hopelijk valt het allemaal mee voor hem. En zijn jullie weer snel uit quarantaine allemaal.
Test nu net zelf met een zelftest positief. Gisteren nog negatief bij de GGD. Maar werd wakker met een rare hoest.
Bizar hoe snel het veranderen kan hè. Misschien wel fijn nu ook al. Klinkt misschien raar maar als jij nu bij de GGD ook positief test heb je het als het goed is echt achter de rug voor jouw zoon zijn operatie gepland staat. Zit je dan tenminste niet meer in quarantaine...
Mijn man mag vanwege de nieuwste regels gewoon werken. En zijn werk wilt ook dat hij komt. Zelf voelt hij zich er absoluut niet prettig bij. Mede doordat ik in nog geen 24 uur van negatief naar positief gegaan ben. Denk dat het vrij snel gigantische op gaat lopen kwa aantallen. Voel me best wel shit vooral veel spierpijn en het gevoel dat gisteren te veel gedronken heb.
Ik begreep net (las ik op nos.nl) dat als je een huisgenoot hebt die positief is getest die niet in isolatie kan (dus vooral jonge kinderen) dat je dan toch ook in quarantaine moet? https://nos.nl/artikel/2413438-ggd-veel-verwarring-over-nieuwe-quarantaineregels Hoe dan ook vervelende situatie! Hoop dat jij en je zoontje niet te ziek worden.
Ja werd terug gebeld door de GGD en nee de booster telde. Maar mijn man is/was op de dag van besmetting 7 dagen en zij rekenen dat zoon 48 uur voor de positieve test al besmettelijk zou zijn dus moet hij thuis blijven.
Gister rond 15:30 getest , vanochtend vroeg om 04:00 de uitslag. Voor de kids pas zaterdag Digid aangevraagd dus zal er even om hangen wat eerder is .. de activeringscodes of de ggd die belt ..