Gister 10.00 afspraak gemaakt, 12.45 getest, en 19.45 de uitslag (positief helaas). Maar wel lekker snel allemaal!
ik werk niet in het regulier onderwijs, geen leidinggevende in die zin. Maar dan hoop ik dat ze tegenwoordig nog steeds binnen 48 uur de uitslag hebben
Dochter gisteren om 19.30 uur getest op Rotterdam airport. Zojuist de uitslag binnen. Gelukkig negatief.
Dochter had zaterdag getest om 14.30 uur, zondagochtend 11 uur de uitslag (met digi d). Man, zoon en ik dinsdag om 9.30 uur. Man en ik in de avond rond 22 uur de uitslag, zoon heeft geen digi d, maar heb geen belletje van de GGD gehad. Wel woensdag om 16 uur de mail met de uitleg wat je moet doen als je positief bent, dus via die mail alsnog de uitslag ontvangen.
Effe een vraagje, Dochter maandag zelftest positief, gisteren uitslag ggd ook positief. Ik heb klachten sinds gisteren en test nog steeds negatief. Heb vanavond ggd afspraak maar doe ik die ggd test nu niet te vroeg?
Mijn man kreeg tijdens afname van de test klachten en was positief. Dus als het echt covidklachten zijn dan zou het ‘goed’ moeten gaan. Het is volgens mij wel snel om 2 dagen na de klachten van je dochter klachten te krijgen, hier zaten er steeds 3 dagen tussen. Het kan ook iets anders zijn.
Ja dochter had waarschijnlijk wel eerder klachten maar niet aangegeven omdat ze voor corona om de haverklap verkouden was hahahha. Als deze negatief terug komt bij ons doen we begin volgende week voor zekerheid nog keer testen denk ik!
Ter aanvulling. Dochter heeft het vorige week op school op gelopen dus misschien was ze al eerder besmet.
Vandaag de jongens tegelijk om 10u getest en om 16.10 en 16.30 uitslag. Helaas nu iedereen positief hier.
Zo dat is een snelle uitslag! Hopelijk worden ze niet te ziek en zijn ze snel weer hersteld. Ik ben vanmorgen 9:00 uur getest en wacht op de uitslag.
dat is idd snel. Beterschap en hopelijk valt het enigszins mee! Hier om 15.00 de kinderen getest. Hopelijk gauw de uitslag.
Ja nou het was denk ik een mazzeltje. Heb gewoon ingelogd via coronatest.nl . Eerst stond er dat ik überhaupt geen afspraak kon maken ivm drukte. Toen kwamen er ineens wel wat data naar voren, maar allemaal een km of 40 verderop en dan ook echt pas 2 dagen later. Ik dacht ja doei, dat ga ik echt niet doen. Dus ik heb 10 minuten lang gerefreshed, ik dacht blijf net zo lang refreshen tot ik mn favo test locatie zie (Schiphol). En ineens stond die daar tussen voor ook nog eens maar een paar uurtjes later.