Mijn collega had woensdag binnen 5 uur uitslag van haar test, via onderwijs-voorrang. Zoon en ik zijn vrijdag getest zonder voorrang: Resp. na 5,5 uur en na 5 uur uitslag. Wat ik nu in mijn omgeving hoor: het is lastig om (snel) een afspraak te maken, maar als je eenmaal getest bent volgt de uitslag vrij snel.
Ik heb net een afspraak gemaakt voor 12.30, dus lekker snel! Andere opties waren allemaal morgen. Hopelijk ook snel de uitslag!
Heb inmiddels een nieuwe afspraak gemaakt voor testen voor toegang. Dorp hiernaast, dus stukje makkelijker. En snel de uitslag binnen
Hier duurt het allemaal vet lang (regio Nijmegen) Maandag test om 15.20 uitslag dinsdag 18.10 Donderdag test om 09.00 uitslag vrijdag ochtend 5.00 gisteren ik getest 19.00 nu nog aan het wachten. Snap dat het druk is maar pff ik heb zo weinig geduld haha…
Ik vind het nog wel meevallen, mijn zoontje zijn uitslag via DigiD was pas na 30 uur. Succes met wachten! Wat heb je veel getest in een week.
Oudste dochter vrijdagavond getest om 19:00 en had zaterdag om 12:50 haar uitslag: positief. Vond ik best vlot. Ik heb gisteravond om 19:15 getest en wacht nog steeds op mijn uitslag. Er is weer eens een storing las ik. Zal het daar aan liggen?
haha niet alleen ik hoor! Zoontje was nauw contact. Dus maandag zelf test. Die was positief. Meteen na ggd. Negatief. Moest die na 5 dagen nog een keer omdat toen de regels nog net niet veranderd waren. Dus donderdag nog een keer (laatste contact was zaterdag) was hij negatief en ik positief. Ggd gebeld omdat zijn zelf testen positief bleven en mijne negatief. Vermoeden dat ze zijn buisje aan mij gegeven hebben en andersom. Dus mocht ik gisteren nog een keer om te kijken of ik wel echt positief ben want anders ga ik niet in isolatie haha! Dus lang vreemd verhaal maar dat zijn we hier gewend… weet dat het 48 uur mag duren maar normaal hebben we de uitslag hier meestal na 9 uurtjes. Allemaal digid. Nu duurt het voor mijn gevoel dus vet lang!
Vanmiddag 14 uur getest, vanavond 22 uur uitslag. Partner en ik negatief. Dochter is di slag getest,woensdag uitslag positief. Toch gek dat wij ouders niks hebben. Ze zit niet in isolatie etc. Gek hoe het gaat zo
Mijn dochter is zaterdag om 20:30 getest. Nog geen uitslag. Ik snap dat het druk is maar dit vind ik schandalig lang.